China rămâne singura superputere de lux din lume

Cu doar 20 de ani în urmă, lumea luxului arăta complet diferită. Clienții japonezi erau cei mai sofisticați la nivel global și dominau achizițiile de lux în afara țărilor lor de origine. Pentru unele dintre cele mai importante mărci de lux din lume, magazinele lor din Hawaii au fost factori majori de venituri, după ce au fost reprezentate în Paris, Milano sau Roma.

Și când Japonia a fost motorul creșterii în lumea luxului, viața pentru mărcile de lux părea previzibilă. Clienții japonezi iubeau brandurile de patrimoniu occidental și nu se așteptau la localizare prea mare. În timp ce Japonia este încă o piață extrem de importantă pentru multe mărci de lux - una cu cerințe solide și o dorință continuă de măiestrie și calitate - centrul luxului s-a mutat în China. În ultimii cinci ani, cea mai mare parte a creșterii consumului de lux din lume a fost fie generată direct de China continentală, fie condusă de turiștii chinezi care cumpără bunuri de lux în afara Chinei.

Aceste cumpărături transfrontaliere de lux s-au extins la proporții epice: în câțiva ani, Coreea a devenit prima destinație de cumpărături fără taxe din lume, alimentată de călătorii chinezi care ar fi convenabil să treacă pe un zbor scurt de 2-3 ore pentru a cumpăra lux. Recent, cea mai mare insulă din China continentală, Hainan, a înflorit, iar în câțiva ani ar putea să rivalizeze cu Dubaiul.

Astăzi, repatrierea către consumul intern este una dintre cele mai profunde schimbări seismice care se întâmplă în lux. Alimentate de restricțiile de călătorie legate de Covid, unele mărci de lux au înregistrat o creștere de 60 până la 80% a veniturilor în China în 2020, în timp ce industria s-a prăbușit în alte zone ale lumii. Mărcile sunt acum martorii celei mai rapide schimbări regionale din istoria cheltuielilor de lux.

Iar creșterea consumului de lux intern chinezesc va continua să crească după o tranziție de aproximativ 400 de milioane de oameni de la gospodăriile cu venituri mici la gospodăriile din clasele mijlocii și superioare în următorii câțiva ani. Această creștere va alimenta cu siguranță cererea de bunuri de lux din China.

Mai mult, generația Z, cea mai bogată și digitală generație, agită și ea piața. Acești Gen Zers nu sunt doar optimiști, cu o înclinație mare pentru cheltuielile pe mărci de lux, dar sunt și mult mai patriotici decât generațiile anterioare. Drept urmare, mărcile de lux interne, precum Nio sau marca de frumusețe de lux Florasis (Hua Xizi), atrag consumatori tineri și bogați și, în curând, pot lua o cotă semnificativă din piața luxului, punând presiune suplimentară asupra mărcilor occidentale.

Apariția generației Z înseamnă că mărcile trebuie să își dezvolte dramatic jocul pe piața chineză. China nu este doar superputerea de lux în valoare. De asemenea, a devenit un trendetter și locul de naștere al unui număr fără precedent de noi mărci locale de lux în ultimele 24 de luni - mărci care probabil vor provoca liderii de astăzi în câțiva ani.

Multe branduri de lux profită în continuare doar de a fi în China și de a merge pe valul de creștere. Dar până în 2025, se va întâmpla o consolidare semnificativă. Multe mărci vor trebui să părăsească dacă nu obțin masa critică, deoarece costurile lor digitale vor scăpa de sub control pentru că sunt prea ineficiente.

sursa: jingdaily.com/




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noua colecție Louis Vuitton High Jewelry, un omagiu aduce fondatorului casei

În urmă cu două sute de ani, s-a născut marca franceză de lux Louis Vuitton. Pentru a sărbători, casa a dezvăluit o nouă colecție High Jewelry inspirată de formidabilul fondator și impactul său asupra industriei în general.

Licitații | Primul Patek Philippe cu cadran verde depășește estimările de vânzare

La începutul acestei luni, a fost lansat un nou Patek Philippe Nautilus cu un cadran verde măsliniu. Specialiștii au numit-o cea mai tare lansare din 2021. Acum, un exemplar care nu a fost niciodată purtat s-a vândut la licitație, depășind toate estimările de preț.

Adela Popescu, dezvăluiri despre viața cu trei copii

Adela Popescu a devenit mamă pentru a treia oară pe 11 iulie, când a dat naștere unui băiețel.

Playboy preia una dintre cele mai controversate companii de lenjerie intimă pentru 350 mil. $

În timp ce Victoria's Secret se îndreaptă spre decență, proprietarul Playboy a ridicat una dintre cele mai controversate companii de lenjerie intimă din lume pentru 350 de milioane de dolari.

Cum să vă aranjați părul pentru a merge la o nuntă?

Dacă sunteți invitate la o nuntă vara aceasta, trebuie să onorați invitația cu o coafură care va face diferența.

Primul card de credit din lume pentru influencerii de pe rețelele de socializare

În timp ce băncile se feresc deseori de la extinderea facilităților de credit la influencerii de pe rețelele de socializare, oamenii de pe social media propun exact opusul! Au lansat recent un card de credit care este disponibil doar pentru grupul digital și care, din păcate, nu poate fi procurat de oamenii obișnuiți.

Cele mai frumoase plaje din Bulgaria

Cele mai frumoase plaje din Bulgaria atrag inclusiv români în căutare de „altceva”. Deoarece în ceea ce privește opțiunile turistice de la mare, vecinii noștri ne-au întrecut, din păcate.

Știați că meditația funcționează ca un botox natural pentru piele?

Printre nenumăratele beneficii ale meditației se află faptul că ar avea virtuți anti-îmbătrânire.

Kendall Jenner lansează prima colecție capsulă

ABOUT YOU lansează prima colecție în colaborare cu Kendall Jenner. Colecția capsulă este alcătuită din 11 piese într-o gamă variată de culori, toate fiind inspirate din stilul personal și de zi cu zi al modelului american. Fiecare articol din colecție este numerotat cu un cod special individual care include ziua de naștere a lui Kendall: 11/03.

Gest impresionant făcut de Jeff Bezos după călătoria în spaţiu

Fondatorul Amazon şi cel mai bogat om din lume a declarat, după zborul în spaţiu al capsulei New Shepard, că intenţionează să acorde câte 100 de milioane de dolari colaboratorului CNN Van Jones şi chef-ului José Andrés, scrie CNN.

Simbolul măiestriei tehnice | Boucheron prezintă Holographique, cea mai recentă colecție High Jewellery

High Jewellery este sinonimă cu Boucheron. Această casă de bijuterii franceză, veche de 163 de ani, nu este doar un profesionist în prezentarea unora dintre cele mai elegante și fascinante creații, dar este, de asemenea, la fel de eficientă în a reinventa capodopere!

Cel mai nou hotel de lux din Budapesta a fost construit într-un palat regal

Un palat vechi de 120 de ani din Budapesta a devenit un hotel elegant, unde oaspeții se vor simți ca regi. Deschis în această vară, elegantul Palat Matild - primul hotel Luxury Collection din oraș - se află de-a lungul Dunării.

Licitații | Un diamant albastru rar de 39 de carate, vândut la un preț record

Diamantele rare sunt adesea vândute pentru sume enorme. Și dovadă a acestui fapt este vânzarea Petra Diamond din Africa de Sud, care a obținut recent puțin peste 40 de milioane de dolari. Minunea albastră de 39,34 carate a fost descoperită la mina Cullinan în aprilie 2021 și este unul dintre cele mai scumpe diamante brute de până acum.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Jeff Bezos a oferit cea mai mare donație

Multimiliardarul Jeff Bezos, fondatorul Amazon și Blue Origin, a donat către Institului Smithsonian 200 de milioane de dolari, cea mai mare donație din istoria instituției care guvernează asupra mai multor organizații de cercetare și inovare și muzee importante din SUA.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Insule private, de vânzare în Grecia

Insulele grecești sunt simbolul statutului suprem, evocând imagini ale miliardarilor cu ochelari de soare care își beau șampania pe puntea unui super iaht. În realitate, insulele grecești sunt considerate a fi relativ accesibile în rândul celor bogați și faimoși, costând doar două milioane de dolari.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
China rămâne singura superputere de lux din lume

Cu doar 20 de ani în urmă, lumea luxului arăta complet diferită. Clienții japonezi erau cei mai sofisticați la nivel global și dominau achizițiile de lux în afara țărilor lor de origine. Pentru unele dintre cele mai importante mărci de lux din lume, magazinele lor din Hawaii au fost factori majori de venituri, după ce au fost reprezentate în Paris, Milano sau Roma.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Turismul spațial, o piață care va costa miliarde de dolari în 2030

Miliardarul britanic Richard Branson a dat startul turismului spaţial pe scară largă. El s-a aflat la bordul unei nave care a zburat la peste 80 de kilometri altitudine, aceasta fiind limita considerată a fi intrarea în spaţiu.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Harley-Davidson a relansat motocicleta electrică LiveWire la un preț și mai atractiv

Vă amintiți motocicleta electrică Harley-Davidson LiveWire? Lansată în 2019, LiveWire nu a reușit să se vândă din cauza prețurilor sale exorbitante și a gamei sale slăbuțe. Ei bine, iconicul producător american de motociclete îi oferă a doua șansă lansând o versiune actualizată.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC