Domotica, sănătatea și 5G vor fi din nou subiecte pline de viață, dar multe companii vor introduce, de asemenea, caracteristici specifice pandemiei pentru a reflecta timpul crescut acasă.
În fiecare an, reporterii, expozanții și investitorii explorează de obicei showroom-urile din Las Vegas pline de televizoare gigantice, mașini inteligente și roboți care prepară martini, dar CES 2021 va avea loc online pentru prima dată în istoria sa de 54 de ani datorită Covid-19.
Consumer Electronics Association, organizația nonprofit din spatele evenimentului de patru zile care a început luni, a declarat că 1.800 de expozanți din întreaga lume își vor umple „sediul digital” în acest an - un număr care a scăzut semnificativ față de cei 4.000 de expozanți de anul trecut. Măsura va permite companiilor de tehnologie din țări care nu au mai participat niciodată să participe la spectacolul online, dar ar putea, de asemenea, să îngreuneze companiile mai mici să fie observate fără un stand de expoziție fizic.
5G va domina discuțiile la CES 2021 la fel ca anul trecut.
Hans Vestberg, CEO-ul Verizon, va da startul spectacolului cu o prezentare centrală axată pe ceea ce a învățat compania din implementarea rețelei 5G și își prezintă planurile de viitor. Și Anne Chow, CEO AT&T Business, este de așteptat să facă același lucru într-o sesiune de breakout.
Aproximativ 20 de sesiuni, așa cum sunt enumerate pe site-ul web al CES, vor explora modul în care 5G va reinventa diverse industrii, de la automobile și orașe inteligente la asistență medicală și agricultură. Laptopurile conectate la 5G pot apărea, de asemenea, potrivit lui David McQueen, director de cercetare la ABI Research. Producătorii, inclusiv Dell și Lenovo, încă nu și-au dezvăluit planurile 5G, prețurile și strategiile generale și ar putea folosi săptămâna aceasta pentru a le prezenta.
Obiectele de sănătate, echipamentele de fitness și articolele portabile sunt de mult populare la CES, dar categoria va fi supradimensionată anul acesta, atât din cauza pandemiei, cât și a industriei care se deplasează treptat în această direcție.
Portabilele de nivel următor vor depăși urmărirea tradițională, la fel ca cea care pretinde că îți influențează visele. De asemenea, vor apărea noi servicii și echipamente de fitness care vă vor ține conectat la ceilalți și nu vor lipsi gadgeturile care reflectă modul în care trăim acum.
Trecerea la online - telesănătate, lucru de acasă, învățare la distanță, streaming - va fi un punct principal de discuție la CES, dar și rolul tehnologiei de a sprijini mai bine aceste schimbări.
Cu milioane de oameni care stau acasă, companiile speră că vor adăuga mai multe dispozitive și sisteme inteligente în camere de zi, bucătării și în alte părți. Dincolo de produse precum frigiderele inteligente, aspiratoarele robot și filtrele de aer pot deveni mai inteligente cu integrarea vocală.
Potrivit managerului de cercetare ABI Research, Jonathan Collins, pandemia a contribuit la stimularea atracției roboților sociali și educaționali la domiciliu, așa că ne putem aștepta la mult mai mult din acest an la CES.
Evenimentul de lansare Samsung Galaxy S21 nu face parte oficial din CES, dar compania va folosi ultima zi a conferinței pentru a dezvălui trei smartphone-uri noi. (De obicei, găzduiește evenimentul anual Unpacked înainte de Mobile World Congress de la Barcelona - prima conferință majoră care a fost anulată anul trecut din cauza Covid-19). Anul acesta, ne așteptăm ca gama să includă o cameră îmbunătățită, un design mai plat și un preț de pornire mai mic.
Antonia și Alex Velea vor face pasul cel mare anul acesta, după mai bine de 8 ani de relație.
SARS-CoV-2, virusul care provoacă COVID-19, va deveni un virus mult mai puțin periculos pe măsură ce devine endemic.
Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.
O floare cu petale din piatre prețioase este imortalizată pe ceas de renumitul bijutier american și producător de ceasuri elvețiene Harry Winston.
În această săptămână, toată lumea va vorbi despre noua administrație de la Casa Albă, inclusiv Prada și restul spectacolelor pentru bărbați din Milano și Paris.
Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.
Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.
Într-o lume fără Covid19, mulți dintre noi ne-am planifica întoarcerea dintr-o destinație îndepărtată sau metropolă unde am petrecut vacanța.
Un conac din anii '30 din Pacific Palisades, care a fost locuit de multe celebrități, a ieșit pe piață pentru prima dată în 20 de ani.
Diana Dondoe, topmodelul român care a devenit imaginea Balenciaga sau Celine, este în culmea fericirii. Frumoasa brunetă va deveni mămică pentru prima oară, la vârsta de 38 de ani.
Reality-show-ul familiei Kardashian-Jenner se apropie de final, au vândut mai multe dintre principalele lor proiecte și una dintre cele mai strategice asociații personale pare să se încheie. Una dintre cele mai urmărite familii din lume se află încă o dată la un pas de reinventare.
Criza Covid-19 a lovit un sector aflat deja în declin. Cu toate acestea, vânzătorii de blănuri sunt optimiști în privința perspectivelor sectorului.
Nori împânziți de cristale reflectați într-un iaz, un candelabru cu cristale supradimensionate înconjurat de oglinzi: sediul imperiului Swarovski este la fel de strălucitor ca un cristal - dar strălucirea nu poate distrage atenția de la disputa amară din sânul familiei asupra viitorului companiei.
Gadgeturi de dezinfectat suprafețe, echipamente de fitness de generație următoare și roboți care vă ajută să gătiți cina. Acestea sunt câteva dintre numeroasele produse noi așteptate să fie dezvăluite săptămâna aceasta la Consumer Electronics Show, conferința tehnologică anuală, care de obicei dă tonul celor mai mari tendințe ale anului.
Lucrurile mari sunt rezervate bijutierului de patrimoniu. Călătoria lungă pentru a aduce Tiffany & Co. sub umbrela LVMH a ajuns în cele din urmă la final.
Pentru multe mărci, să-și satisfacă clienții este esențială pentru misiune, deoarece boom-ul comerțului electronic în timpul pandemiei nu prezintă semne de retragere. În al treilea trimestru al anului 2020, vânzările din comerț electronic au crescut cu 37% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, potrivit cifrelor oficiale, oferite de Business of Fashion.
Veniturile companiei de bijuterii sunt pe creștere, pe măsură ce achiziția de 16 miliarde de dolari a LVMH se va finaliza în această săptămână.