Nu doar celebritățile de la Hollywood, ci și personalități regale precum Meghan Markle, prințesa Eugenie de York sau Charolette Casiraghi au întors capete cu inelele lor de logodnă.
Când numele tău înseamnă bogat, orice inel nu funcționează. Sofia Richie are cu adevărat un inel drăguț, cu un diamant incredibil tăiat cu smarald. Piatra prețioasă care cântărește aproximativ 5 sau 6 carate se așează pe o bandă simplă de platină, oferind strălucirea supremă. Costul estimat al inelului este de aproximativ 100.000-150.000 de dolari.
Inelul de logodnă al lui Fox va fi amintit nu pentru aspectul său, ci pentru ideea sa. Bijutierul britanic Stephen Webster a conceput inelele cu smarald și diamante columbiene care se combină într-una singură cu ajutorul unui magnet pentru a forma o inimă întunecată.
Fiecare piatră prețioasă pare să aibă aproape 7 carate, ceea ce face ca inelul să valorizeze aproape 500.000 de dolari. Ar fi dureros să îndepărtezi așa ceva. Vârful inelului are spini. Deci, dacă Megan Fox încearcă vreodată să scoată inelul, de fapt o să doară.
Poveștile de dragoste îi fac pe oameni fericiți. Kourtney Kardashian a fost cerută în căsătorie pe o plajă, cu trandafiri și un inel de 1 milion de dolari. Inelul are un diamant uriaș de 12 carate, în formă ovală. Creația bijutierului Lorraine Schwartz este atrăgătoare, așezată pe o bandă de diamante. În mod amuzant, Kourtney a spart delicata bijuterie călcând accidental pe ea și a plâns ore în șir după accident.
Starul gimnasticii americane a obținut și o sclipire care ar putea fi vedeta inelelor de logodnă. Logodnicul ei, un jucător NFL, i-a pus marea întrebare cu un frumos inel cu diamant în formă ovală care costă aproximativ 300.000 de dolari. Proiectat de bijutierul Zo Frost, Jonathan Owens a ales piatra de 3 carate pentru Simone și a montat-o pe o bandă de diamante pavé, acționând ca un halou perfect.
Cântăreața a avut o colecție destul de impresionantă de inele de logodnă de-a lungul timpului - șase inele de logodnă, mai exact. Ultimul ei sclipire a fost deosebit de specială, deoarece a pecetluit relația lui Jennifer Lopez cu Ben Affleck după aproape două decenii. Dragostea a luat forma unui diamant fantezist de 8 carate, de un verde gălbui viu. Bijuteria uimitoare era flancată de două diamante baghete, încadrate de o pereche de diamante trapezoidale asortate.
Inelul a făcut o gaură masivă în buzunarul lui Affleck, deoarece bijutria a costat 3,5 milioane de dolari.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.