Nu doar celebritățile de la Hollywood, ci și personalități regale precum Meghan Markle, prințesa Eugenie de York sau Charolette Casiraghi au întors capete cu inelele lor de logodnă.
Când numele tău înseamnă bogat, orice inel nu funcționează. Sofia Richie are cu adevărat un inel drăguț, cu un diamant incredibil tăiat cu smarald. Piatra prețioasă care cântărește aproximativ 5 sau 6 carate se așează pe o bandă simplă de platină, oferind strălucirea supremă. Costul estimat al inelului este de aproximativ 100.000-150.000 de dolari.
Inelul de logodnă al lui Fox va fi amintit nu pentru aspectul său, ci pentru ideea sa. Bijutierul britanic Stephen Webster a conceput inelele cu smarald și diamante columbiene care se combină într-una singură cu ajutorul unui magnet pentru a forma o inimă întunecată.
Fiecare piatră prețioasă pare să aibă aproape 7 carate, ceea ce face ca inelul să valorizeze aproape 500.000 de dolari. Ar fi dureros să îndepărtezi așa ceva. Vârful inelului are spini. Deci, dacă Megan Fox încearcă vreodată să scoată inelul, de fapt o să doară.
Poveștile de dragoste îi fac pe oameni fericiți. Kourtney Kardashian a fost cerută în căsătorie pe o plajă, cu trandafiri și un inel de 1 milion de dolari. Inelul are un diamant uriaș de 12 carate, în formă ovală. Creația bijutierului Lorraine Schwartz este atrăgătoare, așezată pe o bandă de diamante. În mod amuzant, Kourtney a spart delicata bijuterie călcând accidental pe ea și a plâns ore în șir după accident.
Starul gimnasticii americane a obținut și o sclipire care ar putea fi vedeta inelelor de logodnă. Logodnicul ei, un jucător NFL, i-a pus marea întrebare cu un frumos inel cu diamant în formă ovală care costă aproximativ 300.000 de dolari. Proiectat de bijutierul Zo Frost, Jonathan Owens a ales piatra de 3 carate pentru Simone și a montat-o pe o bandă de diamante pavé, acționând ca un halou perfect.
Cântăreața a avut o colecție destul de impresionantă de inele de logodnă de-a lungul timpului - șase inele de logodnă, mai exact. Ultimul ei sclipire a fost deosebit de specială, deoarece a pecetluit relația lui Jennifer Lopez cu Ben Affleck după aproape două decenii. Dragostea a luat forma unui diamant fantezist de 8 carate, de un verde gălbui viu. Bijuteria uimitoare era flancată de două diamante baghete, încadrate de o pereche de diamante trapezoidale asortate.
Inelul a făcut o gaură masivă în buzunarul lui Affleck, deoarece bijutria a costat 3,5 milioane de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.