Dacă ești un fan al designului de interior trebuie să știi că noul an se concentrează și pe podea. Indiferent dacă locuiești într-un spațiu confortabil, perfect pentru covoarele stratificate sau o locuință spațioasă, care ar putea beneficia de un design plin de personalitate, avem o selecție de idei pentru a te orienta în direcția corectă.
Sunt foarte la modă anul viitor covoarele din lână sau amestec de lână, pentru că sunt ideale pentru familii, deoarece se potrivesc aproape la orice.
Acestea vin într-o gamă largă de culori și modele, astfel încât pot adăuga o doză mare de stil în orice spațiu. Se pot folosi în camerele dedicate familiei, pentru confortul personal al acesteia dar și în camerele destinate vizitatorilor, poate în camerele hotelurilor, pensiunilor în care clienții își doresc ceva moale sub picioare.
Fibrele naturale sunt de asemenea la modă în 2020. Coviarele tip sisal continuă să fie la modă iar acum încep să apară variații în trend, cum ar fi sisalul țesut cu iută sau lână. De asemenea, vedem că mulți clienți optează pentru covoare interioare transformate din covoare care de obicei erau folosite pentru exterior, îmbunătățite. Acum, covoarele interioar-exterior sunt moi și versatile.
Stratificarea va fi la mare căutare, ce înseamnă asta – covoare mai mici pe deasupra covorului principal pentru a adăuga căldură. Se folosesc covoarele în culori ton pe ton care vor împiedica să apară spațiile goale și vor face celălalt mobilier să iasă în evidență.
De asemenea se poartă și nuanțele neuter, multe tonuri de pământ, cu modele monocromatice frumos și atent lucrate. Se vor utiliza de asemenea și covoarele cu influență marocană, casual, elegante și nu prea prețioase.
Tot mai multă lume se bazează pe ideea longevității în ceea ce privește diversele piese de décor din case. Oamenii vor să-și umple casele cu lucruri care vor dura literalmente generații. Covoarele lucrate manual, au fost întotdeauna realizate astfel de către artizani doar că în anul 2020 durabilitatea este chiar la modă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.