„Pentru că Baselworld a fost oprit, echipele MCH și-au pus toată expertiza și feedback-ul de la clienți, cumpărători, vizitatori pentru a da naștere unui nou concept de platformă”, a spus compania.
Echipele MCH au avut nevoie de două luni pentru a sonda jucătorii din domeniul industriei și pentru a redacta noul format, care este menit să fie deschis și inclusiv, „să se unească și să susțină o întreagă comunitate care dorește să se regrupeze, să realizeze un nou început și să fie receptivă la schimbări”, a mai spus. Platforma digitală globală a fost proiectată ținând cont de consumatori, dar va servi și firmele care caută noi soluții de distribuție și marketing. Planurile sunt de a organiza activități virtuale și live pe tot parcursul anului.

Baselworld a suferit un flux de plecări începând cu 2018, dar a primit o lovitură finală în această primăvară, când ultima dintre marile mărci implicate a decis să plece. În luna mai, MCH a oprit târgul, după ce Rolex, Patek Philippe și Chanel au anunțat că nu mai participă.
În timp ce expozițiile sunt prezentate pe canale digitale care permit brandurilor să comunice direct cu consumatorii, marile branduri de ceasuri continuă să se grupeze în propriul show la Geneva, în luna aprilie, rivalizând astfel cu evenimentul Fundației de la Haute Horlogerie, Watches and Wonders.
Cunoscută anterior ca SIHH, vitrina de la Geneva este dominată de etichete aparținând companiei Compagnie Financière Richemont, inclusiv Cartier, Piaget și Jaeger-LeCoultre. Evenimentul fizic a fost anulat anul acesta, din cauza restricțiilor, astfel că organizatorii au înființat o platformă online pentru a afișa noi lansări de ceasuri. Watches & Wonders ia, de asemenea, unsprezece etichete la Shanghai pentru un spectacol în septembrie, pentru prima dată.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de bijuterii Jacob & Co. a dezvăluit un conac în valoare de 150 de milioane de dolari în Dubai, marcând astfel prima sa incursiune majoră în domeniul imobiliar și una dintre cele mai scumpe proprietăți rezidențiale din Orientul Mijlociu.
Van Cleef & Arpels a inaugurat unul dintre cele mai ambițioase proiecte culturale ale sale – Timeless Art Deco with Van Cleef & Arpels High Jewelry, o expoziție deschisă între 27 septembrie 2025 și 18 ianuarie 2026 la Tokyo Metropolitan Teien Art Museum.
Începând cu 26 septembrie 2025, Louis Vuitton dezvăluie o expoziție unică la Paris, care va revedea rolul său cheie în ascensiunea mișcării Art Deco.
Casa își celebrează moștenirea la US Open cu o colecție excepțională de bijuterii.
Prada pune în valoare bijuteriile fine cu o colecție în care culoarea devine limbaj și subversiune.
Lucrări de Picasso sau Salvador Dali vor putea fi admirate în cadrul unui vernisaj găzduit de Sala Unirii din alba Iulia.