Taylor Swift poate fi cunoscută mai degrabă pentru cariera sa impresionantă în muzică (pentru vârsta sa), deși cu opt case în patru state s-ar putea spune despre ea în curând că e și un „mogul imobiliar”. Superstarul în vârstă de 28 de ani deține 84 de milioane de dolari constând în proprietăți imobiliare, cu diverse stiluri care variază de la un penthouse de 20 de milioane de dolari în Tribeca până la o clădire istorică de 11.000 de metri pătrați în California.
În 2014, Swift a cumpărat nu unul, ci DOUĂ apartamente învecinate într-o clădire veche din Tribeca, transformându-le într-un duplex mare care are în total 10 dormitoare și 10 băi, o cameră special pentru biliard și o scară impresionantă. Cea mai tare parte? Ea a cumpărat aceste două apartamente de la regizorul Lord of the Rings, Peter Jackson. La numai trei ani de la achiziționarea celor două penthouse-uri în Tribeca, Swift s-a extins pe orizontală, achiziționând o casă veche de un secol, chiar alături. Locuința, dotată cu facilități de lux, inclusiv cinema, sală de gimnastică, apartament pentru oaspeți și terasă, este estimată la 12,5 milioane de dolari.
Casa de vacanță de pe plajă de 12.000 de metri pătrați a lui Taylor Swift se află în vârful celui mai înalt punct al orașului Rhode Island, servind drept destinație pentru celebrele sale petreceri. Cu șapte dormitoare, opt șeminee, o piscină imensă și vedere la țărm care se extinde pe 700 de metri pătrați, acest conac este unul dintre cele mai impresionante.
Apartament în West Village într-o clădire din cărămidă din 1912 care are un farmec vechi cu renovări moderne. Spațiul are cinci dormitoare, șapte băi și o piscină interioară imensă. Caracteristicile de lux includ plafoane cu înălțime dublă, cărămizi antice pariziene și o varietate de candelabre pline de farmec. Probabil una dintre cele mai frumoase case ale sale, atenția la detalii se extinde pe terasa de pe acoperiș, bucătăria în aer liber, jacuzzi și grătar încorporat.
Swift a deținut în total trei case în Los Angeles, deși conacul ei din 1934 Beverly Hills este de departe cel mai impresionant. Achiziționat de la producătorul de film Samuel Goldwyn în 2015, imobilul de 10.982 de metri pătrați este în prezent restaurat și transformat într-o clădire istorică, o decizie luată de Swift încă de la cumpărarea clădirii.
La vârsta de doar 20 de ani, Taylor Swift a debutat pe piața imobiliară, achiziționând un apartament de 3.240 de metri pătrați în Nashville. Penthouse-ul în stil industrial are ferestre masive de la podea la tavan și un concept de open space. Adoua casă din Nashville este o moșie de în stil grecesc. Moșia conține o casă principală de 5.600 de metri pătrați, o casă de oaspeți de 2.000 de metri pătrați, completată cu bolți de viță de vie, podețe și șeminee din marmură.
Casa din Beverly Hills e în stil ranch și reflectă designul modern de la mijlocul secolului trecut, din anii 1950, când a fost construită. Stând la baza dealurilor verzi luxuriante, locația excelentă prezintă casă aerisită, plină de soare. În ciuda fațadei sale modeste, ferma cu patru dormitoare, cu patru băi, are plafoane din grinzi albe, ferestre de la podea până la tavan și o cramă cu 1000 de sticle de vin, climatizată. Ea a listat casa în mai 2018 și aceasta s-a vândut cu 2,65 milioane USD în septembrie, cu 300 000 de dolari mai puțin decât prețul cerut.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.