În urmă cu câțiva ani, Samsung a ridicat televizorul la o piesă elegantă de decor pentru casă și acum oferă difuzoarelor un tratament similar.
Compania de electronice din Coreea de Sud și-a dezvăluit gama de televizoare și audio din 2024 cu o nouă adăugare la seria sa Frame. Numit Music Frame, difuzorul personalizabil nu arată ca unul obișnuit la prima vedere. Dar sub rama subestimată se află șase difuzoare împreună cu tehnologia de procesare audio de la Samsung.
Similar cu Frame TV de la Samsung, viitorul dispozitiv are un design minimalist care se integrează cu ușurință în mediul înconjurător. Puteți, desigur, să afișați opera de artă sau fotografia preferată pe ecranul central. Dar ceea ce este mai interesant este utilizarea de către difuzor a tehnologiei Samsung Q-Symphony. Permite cadrului muzical să scoată sunetul surround atunci când este asociat cu televizoare și bare de sunet din catalogul companiei 2024 sau să funcționeze ca difuzor autonom.
În discuțiile cu Tech Radar, compania electronică a dezvăluit că Music Frame este menit să fie atârnat pe perete și folosit ca „difuzor TV, difuzor din spate sau subwoofer” atunci când este asociat cu alte dispozitive Samsung. Ascunde două woofere, două tweetere și două drivere medii în spatele „Art Panel”, care este o placă acrilică mată diasec. În plus, are tehnologia Samsung SpaceFit care îi permite să ajusteze volumul melodiilor tale pentru a se potrivi mediului.
Music Frame vine în urma colaborării recente dintre Ikea și Sonos, care a debutat cu difuzorul Symfonisk pentru rama foto în 2021. Retailerul suedez a colaborat cu o companie de difuzoare de ultimă generație pentru a produce dispozitivul de 22 x 16 inchi în alb-negru. Este mai mare decât Cadrul muzical 13 x 13 prezentat la CES anul acesta, dar difuzorul Samsung are atât conectivitate Bluetooth, cât și Wi-Fi, în timp ce Symfonisk este doar Wi-Fi. În plus, Samsung are un ecran care vă permite să alegeți imaginea afișată, iar Ikea oferă doar câteva modele statice.
Deși Samsung Music Frame nu are în prezent o dată de lansare sau preț, îl puteți vizualiza acum la CES 2024 până pe 12 ianuarie.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.