Bvlgari Octo Roma Emerald Grande Sonnerie este cel mai complicat ceas al mărcii italiene de lux de până acum. Dezvăluit la Săptămâna ceasurilor LVMH 2022, ceasul unic este una dintre cele mai bune creații rezultate din combinarea Haute Horlogerie și High Jewelry și îmbinând-o cu stilul italian distinct. Acoperită în întregime cu pietre prețioase și echipată cu un clopoțel Westminster cu patru gonguri, cu înfășurare automată reglată de un tourbillon, ceasul este o capodoperă.
Piesa urmează îndeaproape versiunea cu diamante în designul carcasei încrustate cu bijuterii. Designul carcasei Octo Roma a fost adaptat special. Carcasa din aur alb măsoară 44 mm x 15,42 mm, ceea ce o face suficient de mare pentru a găzdui o serie de complicații. Piesa unică este îmbrăcată în 446 de smaralde și diamante din Zambie tăiate în baghetă, însumând peste 30 de carate. Smaraldele verzi strălucitoare sunt așezate deasupra ramei pentru ca acestea să fie văzute și admirate nu doar în sus, ci și pe părțile laterale. Coroana octogonală este, de asemenea, fixată cu diamante pe lateral, în timp ce un diamant mare tăiat trandafir se află pe vârful ei.
Cadranul este complet scăldat în diamante de diferite mărimi, stabilite într-un model sunburst care provine din centru. Cele două subcadrane semicirculare de la orele 1 și 4 indică rezerva de putere a mecanismului de sonerie și rezerva de putere a ceasului. Marcatoarele de cronometrare, cifrele arabe și mâinile sunt finisate în verde pentru a se potrivi cu culoarea smaraldelor din Zambia.
Ceasul personalizat are o curea din piele de aligator verde vibrant pentru a completa smaraldele de pe lunetă și are o închidere pliabilă din aur alb cu patru rânduri de diamante tăiate baghetă. Bvlgari Octo Roma Emerald Grande Sonnerie este o piesă unică și are un preț de 1,6 milioane de euro (aproximativ 1,8 milioane de dolari).
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.