Inelele de logodnă sunt profund personale pentru fiecare mireasă. Nu sunt doar simbolul iubirii, ci și o reflectare a stilului. Va rămâne cu tine pe viață, așa că alege-l cu grijă. Odată ce te-ai decis asupra pietrei, gândește-te la dimensiune. Decorul este la fel de crucial ca piatra. Pentru miresele pasionate de modă, există, de asemenea, problema tendinței versus tradiție.
Emoția de a deține un inel râvnit al momentului sigur este interesantă, dar gândiște-te pe termen lung. Pe de o parte, ai dori ca inelul să te atragă și în deceniile următoare, totuși să fie un memento al nunții. S-ar putea să privești tendințele drept cheia pentru găsirea designului unic. Cele mai multe nu se vor demoda niciodată. Motivele florale, de exemplu, precum cele de la Harry Winston, Van Cleef și Arpels și Cartier, sunt veșnic la modă și sunt preferate de multe mirese.
Unele tendințe sunt mai răspândite decât altele, cum ar fi inelul cu trei pietre. Deși este un design durabil, atemporal, îi mulțumim lui Meghan Markle pentru popularitatea sa explozivă.
Un design atemporal nu se va demoda niciodată și va fi o moștenire minunată pentru fiica ta. De obicei, inelele clasice prezintă o bandă simplă cu o piatră frumoasă.
Dintre toate bijuteriile de mireasă, tiara este cea mai divizorie. Unii cred că este învechită și ar trebui rezervată doar personalităților regale. Alții consideră că este declarația perfectă pentru nuntă - unde altundeva ai putea să o porți? Tiarele sunt acum deosebit de populare în Asia și Orientul Mijlociu.
Alegerea diademei potrivite este cheia întregii ținute de mireasă. Primul lucru pe care trebuie să îl ai în vedere este formalitatea nunții, întrucât o tiară e perfectă dacă organizezi o nuntă mare. Apoi, ține cont de stilul și croiala rochiei tale, împreună cu personalitatea ta. În cele din urmă, fii conștientă de proporțiile tale faciale. Alege o diademă care îți încadrează fața. O diadema care adaugă înălțime alungește o față rotundă; femeie cu chipul în formă de diamant pot opta pentru diademe mai mici. Opțiunile disponibile sunt numeroase și pot varia de la coroane până la bentițe cu flori.
Cum pot să-mi potrivesc cerceii cu rochia de mireasă, te întrebi probabil. Trei cuvinte: Mai puțin este mai mult. Gândește-te la decolteul tău, precum și la coafura ta pentru ziua respectivă. O rochie fără bretele este ocazia perfectă pentru cercei mari, tip candelabru. În schimb, o mireasă cu un stil simplu și minimalist va iubi cerceii clasici. Dacă rochia ta are un decolteu înalt și are o mulțime de detalii aproape de față, evită cerceii prea detaliați sau mari. Pentru a-ți face rochia să iasă în evidență, contează și finisajul bijuteriilor. Bijuteriile din platină sau aur alb se potrivesc cel mai bine cu o rochie ivory.
La fel ca cerceii, a purta un colier în ziua nunții este tot despre echilibru, în funcție de decolteul rochiei tale. Un colier lung cu pandantiv va accentua un decolteu în V; un colier mai scurt, ca un choker, poate fi mai potrivit pentru o rochie fără bretele. Un decolteu pe gât poate să nu lase prea mult spațiu pentru un colier. Acordă atenție și țesăturii și ornamentelor rochiei - cu cât rochia este mai încărcată, cu atât accesoriile sunt mai simple.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.