Reducerea calibrului mecanic la proporții liliputiene nu este nimic nou în ceasornicarie, dar faimosul 101 al lui Jaeger-LeCoultre este atât de mic, încât părțile sale arată ca particule de praf văzute cu ochiul liber.
Conceput pentru prima dată în 1929, calibrul, special pentru ceasuri - bijuterii înalte, calibrul minuscul a rămas în istorie fiind ca cea mai mică mișcare mecanică din lume la doar 14 mm lungime și mai puțin de 5 mm lățime - o mărime pe care o păstrează până în zilele noastre. De asemenea, este una dintre cele mai vechi mișcări din lume în continuă producție de la crearea sa și a fost pusă în lumina reflectoarelor globale în 1953, când președintele Franței a dăruit un 101 reginei Elisabeta a II-a, care a purtat ceasul în timpul încoronării.
Datorită construcției minime a calibrului, care necesită aproximativ 30 de ore de muncă, se pot face doar câteva zeci pe an. De la concept la creație, fiecare nouă versiune a modelului 101 durează aproape un an și jumătate.
Astăzi, Jaeger-LeCoultre lansează două noi ceasuri de înaltă bijuterie cu calibru mecanic 101, Snowdrop și primul său ceas Bangle. Snowdrop se inspiră din flori de zăpadă, care cresc în straturi subțiri de zăpadă în Elveția. Micul cadran este înconjurat de diamante în formă de pară care formează un motiv floral, iar mai multe diamante radiază din centrul florii și acoperă întreaga brățară. Noul ceas Snowdrop are 904 de diamante.
Bangle este primul ceas - bijuterii înaltă, cu un design de brățară. Designul inspirat de mișcarea Art Deco care a dominat când a fost creat Caliber 101. Design este deosebit de atrăgător. Este încristat cu 966 de diamante, în valoare totală de aproape 20 de carate, în diferite dimensiuni, ceea ce atrage privirile de-a lungul liniilor brățării.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.