Ceasurile de aur își pregătesc revenirea

Ceasurile din oțel inoxidabil sunt preferatele tuturor, dar ceasurile de aur sunt pregătite pentru o revenire spectaculoasă pe încheieturile multora dintre noi.

De ani de zile, ceasurile de aur au fost înlocuite cu modelele sportive din oțel mai practice, a căror cerere a continuat să crească chiar și în mijlocul pandemiei. Dar unii dealeri de ceasuri sunt convinși că suntem în pragul unei reveniri a pieselor din aur, prețul metalului prețios crescând foarte mult în ultimele luni. Bijuteriile fine au văzut deja o revenire la acest material la aproape fiecare marcă importantă, în timp ce Gucci a făcut o strălucire cu ceasul său retro, de 1.800 de dolari, din aur galben. Motivat de interesul pieței asiatice, precum și de o fugă generală către active corporale în lumina incertitudinii economice, aurul pare să fie, în cele din urmă, în creștere.

„Valoarea durabilă a aurului a alimentat vânzarea de ceasuri și bijuterii din aur pe tot parcursul anului 2020 și nu vedem sfârșitul acestei tendințe”, spune Ruediger Albers, președintele Wempe Jewellers, un magazin de ceasuri și bijuterii de lux de pe Fifth Avenue din New York, care vinde modele de aur, cum ar fi Rolex Submariner, seria Patek Philippe Twenty ~ 4 pentru femei și noul Chopard Alpine Eagle. „În plus, oamenii s-au săturat să fie sumbri și gri”, spune Albers. „Vor un pic de glam.”

Ceasurile de aur încep, de asemenea, să țină pasul pe piața secundară, deoarece cererea crescândă pentru modelele de oțel de la cei trei mari ceasornicari - Audemars Piguet, Rolex și Patek Philippe - creează raritate. Cererea pentru ceasuri de aur pare să se dubleze, notează experții citați de Robb Report. Paul Altieri, fondator și CEO al Bob's Watches, un dealer Rolex online, a observat aceeași tendință.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN