Trăim într-o lume a afacerilor în continuă accelerare și asta se aplică mărcilor, concurenților, schimbărilor tehnologice, preferințelor consumatorilor, informațiilor și cerințelor. Cu toate acestea, multe mărci nu sunt pregătite să abordeze aceste provocări și aproximativ jumătate dintre ele vor dispărea pur și simplu în următorii ani.
Subestimarea vitezei crescânde de schimbare a percepției consumatorilor au lăsat multe mărci într-o poziție incredibil de vulnerabilă - una în care se aflau înainte de coronavirus. Veniturile lor sunt în scădere - cu până la 90 la sută în unele cazuri. Vor folosi virusul ca motiv oficial, dar nu este cel adevărat. Pentru mulți, va fi prea târziu. Dar, cu măsuri agresive, vizate, mărcile își pot reveni.
Aceste mărci trebuie să fie extrem de oneste și să abordeze lipsurile lor. În toate categoriile de marcă - bijuterii, modă, automobile, HoReCa - din toată lumea, întreprinderile nu se adresează și grupurilor țintă mai tinere ( milenarii și cei din generația Z). Unele mărci consideră că pot supraviețui, în ciuda faptului că nu se adresează grupurilor țintă mai tinere, deoarece multe vând în principal consumatorilor de peste 40 de ani. Dar acești consumatori tineri sunt modele de comportament pentru cumpărătorii maturi. Cu alte cuvinte: Dacă nu puteți ajunge la consumatori tineri, nu veți ajunge la consumatori mai în vârstă. Schimbă-te sau mori: aceste sunt opțiunile unei mărci în aceste vremuri.
Multe mărci nu au abordat aspectul digital. Asta nu înseamnă doar configurarea unui magazin online. Brandurile trebuie să obțină un avantaj competitiv general prin intermediul digitalului. Peste 95 la sută dintre consumatori decid să cumpere în timpul unei călătorii virtualii. Așadar, dacă nu îi convingi în timpul călătoriei - pe social media, prin intermediul influencerilor, în conținut digital și SEO sau pe site-ul tău - nu te vor cumpăra.
Coronavirusul a accelerat drastic trecerea consumatorului către digital, ceea ce va crește și mai mult presiunea asupra companiilor de a acționa rapid și decisiv în online. Dar foarte puține companii fac acest lucru în acest moment.
Pentru a face față acestor provocări, brandurile trebuie să își schimbe radical gândirea și să se concentreze pe acești piloni cheie:
-Construirea riguroasă a capitalului de marcă cu scop.
-Accent pe leadership digital
-Optimizarea drastică a călătoriei clienților pentru a oferi o valoare extremă consumatorilor tineri sofisticate.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.