Ceasul ticăie pentru unele mărci de lux în era post Covid

În timp ce mulți experți sunt de părere că luxul a fost puternic afectat de criză, există optimiști care consideră că este momentul potrivit pentru ca mărcile să se răsfețe, să inspire și să inoveze.

Trăim într-o lume a afacerilor în continuă accelerare și asta se aplică mărcilor, concurenților, schimbărilor tehnologice, preferințelor consumatorilor, informațiilor și cerințelor. Cu toate acestea, multe mărci nu sunt pregătite să abordeze aceste provocări și aproximativ jumătate dintre ele vor dispărea pur și simplu în următorii ani.

Subestimarea vitezei crescânde de schimbare a percepției consumatorilor au lăsat multe mărci într-o poziție incredibil de vulnerabilă - una în care se aflau înainte de coronavirus. Veniturile lor sunt în scădere - cu până la 90 la sută în unele cazuri. Vor folosi virusul ca motiv oficial, dar nu este cel adevărat. Pentru mulți, va fi prea târziu. Dar, cu măsuri agresive, vizate, mărcile își pot reveni.

Aceste mărci trebuie să fie extrem de oneste și să abordeze lipsurile lor. În toate categoriile de marcă - bijuterii, modă, automobile, HoReCa - din toată lumea, întreprinderile nu se adresează și grupurilor țintă mai tinere ( milenarii și cei din generația Z). Unele mărci consideră că pot supraviețui, în ciuda faptului că nu se adresează grupurilor țintă mai tinere, deoarece multe vând în principal consumatorilor de peste 40 de ani. Dar acești consumatori tineri sunt modele de comportament pentru cumpărătorii maturi. Cu alte cuvinte: Dacă nu puteți ajunge la consumatori tineri, nu veți ajunge la consumatori mai în vârstă. Schimbă-te sau mori: aceste sunt opțiunile unei mărci în aceste vremuri.

Multe mărci nu au abordat aspectul digital. Asta nu înseamnă doar configurarea unui magazin online. Brandurile trebuie să obțină un avantaj competitiv general prin intermediul digitalului. Peste 95 la sută dintre consumatori decid să cumpere în timpul unei călătorii virtualii. Așadar, dacă nu îi convingi în timpul călătoriei - pe social media, prin intermediul influencerilor, în conținut digital și SEO sau pe site-ul tău - nu te vor cumpăra.

Coronavirusul a accelerat drastic trecerea consumatorului către digital, ceea ce va crește și mai mult presiunea asupra companiilor de a acționa rapid și decisiv în online. Dar foarte puține companii fac acest lucru în acest moment.

Pentru a face față acestor provocări, brandurile trebuie să își schimbe radical gândirea și să se concentreze pe acești piloni cheie:

-Construirea riguroasă a capitalului de marcă cu scop.

-Accent pe leadership digital

-Optimizarea drastică a călătoriei clienților pentru a oferi o valoare extremă consumatorilor tineri sofisticate.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC