Fiecare piesă este realizată din ceramică Bleu mată de înaltă rezistență – o nuanță distinctivă care a durat cinci ani de cercetare și dezvoltare la fabricarea mărcii din La Chaux-de-Fonds. Încă de la începutul călătoriei sale în industria ceasornicăriei, în 1999, Chanel a îmbrățișat ceramica – cu mult înainte de a deveni un standard în industrie – stabilindu-l cu îndrăzneală ca un cod al casei semnături în divizia sa de ceasuri. Două decenii mai târziu, casa franceză continuă să exploreze întregul potențial creativ și tehnic al acestui material modern.
Colecția cuprinde nouă modele în ediție limitată, variind de la 28 mm la 42 mm. Cele mai multe sunt propulsate de mișcări automate, cu trei excepții: minionul J12 Bleu de 28 mm are o mișcare de cuarț de înaltă precizie, în timp ce Diamond Bleu Tourbillon și J12 Bleu X-RAY sunt conduse de calibre cu bobinaj manual.
J12 Diamond Bleu Tourbillon este bijuteria (literală) a coroanei colecției, prezentând un tourbillon zburător cu o cușcă cu diamante, vizibil printr-un cadran din cristal de safir. De-a lungul gamei, detaliile atent – rame ceramice tăiate cu laser pentru a imita setările de baghetă, safire Bleu și diamante înserate în cele mai mici componente, inclusiv cuști și coroane de tourbillon – completează o gamă de mișcări interne și dezvoltate în comun, afirmând echilibrul colecției între performanță tehnică și estetică rafinată.
Și apoi este J12 Bleu X-RAY - parte din punct de vedere tehnic din gama Bleu, dar care merită să fie în centrul atenției. Un contrapunct la versiunea roz de anul trecut, această minune transparentă în cristal de safir Bleu este o ispravă de meșteșuguri, dacă o spun și eu. Rămâneți pe fază pentru mai multă acoperire.

J12 de la Chanel a fost un element de bază printre femeile (și bărbații) stilate încă de la debutul său în anul 2000. 25 de ani mai târziu, J12 se trezește drapat într-o nuanță profundă și sofisticată de albastru - o nuanță care evocă o moștenire maritimă franceză clară. O culoare împletită de mult timp cu limbajul vizual al lui Chanel, una care aparținea paletei neutre și androgine a modelelor timpurii ale lui Gabrielle Chanel.
.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.