Această lucrare, produsă în parteneriat cu ceasornicarul elvețian L'Épée 1839, reunește arta, inovația și măiestria tehnică. Conceput ca un omagiu baloanelor cu aer cald, Aero Balloon are un design senzațional, disponibil în două versiuni: una din sticlă și cealaltă din lemn prețios. Fiecare detaliu a fost lucrat cu finețe. Suficient pentru a aminti codurile emblematice ale casei pariziene.
Ambele modele încorporează o mișcare mecanică elvețiană, garantând precizie și durabilitate. Designul rafinat se remarca printr-o nacelă în miniatură, o reproducere fidelă a celebrei genți de călătorie Louis Vuitton. Fabricat manual, acesta întruchipează know-how istoric.
În centrul fiecărui balon cu aer cald, Floarea Monogramă, simbol al Louis Vuitton, prinde viață pentru a indica orele și minutele pe un disc dublu rotativ. Acest detaliu subtil este un simbol al atemporității.
Versiunea din sticlă a Balonului Aero, de culoare roșu transparent, evocă mișcarea ușoară a unui balon cu aer cald în aer. Acest model captează lumina și o difuzează, jucându-se cu reflexiile. În ceea ce privește modelul din lemn prețios, acesta este împodobit cu 1.200 de diamante care adaugă strălucire. Acest balon cu aer cald încorporează două citrine în culori flamboyante care îmbunătățesc designul.
Primul citrin, tăiat într-o briolette de 9,06 de carate, evocă flacăra balonului cu aer cald. Al doilea, situat în inima florii monogramei, simbolizează trecerea timpului.
Aero Montgolfière, produs în doar opt exemplare, se adresează colecționarilor și iubitorilor de piese rare. Acest ceas aerian poate fi așezat pe o masă sau atârnat.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.
Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.
Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.
Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.
Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.