Una dintre caracteristicile principale ale acestui model a fost panoul său de control somptuos, numit The Gallery, care este în esență o bucată de sticlă armată, cu lucrări de artă brodate care pot fi personalizate în funcție de dorințele proprietarului, care l-au transformat într-o pânză goală pentru exprimarea creativității.
Am avut ocazia să vedem numeroasele opțiuni ale The Gallery care o prezentau ca o expresie a artei, designului și excelenței inginerești, iar unul dintre aceste exemple este cu siguranță Iriddescent Opulence, care a fost proiectat de marca elvețiană Nature Squared.
Această companie este specializată în crearea de detalii de finisare frumoase folosind cea mai recentă tehnologie și materiale naturale durabile, astfel încât The Gallery în viziunea lor conține peste 3.000 de pene obținute în mod durabil, creând o capodoperă incredibilă.
„Conceptul The Gallery ne-a oferit oportunitatea de a lucra cu produsele noastre naturale, care nu au mai fost văzute până acum în lumea automobilelor”, a declarat Martin Ehrath, șef de cercetare și dezvoltare. S-au făcut cercetări ample pentru a identifica o specie viabilă de păsări cu pene potrivite, care a fost aleasă datorită gradientului său magic de culoare.
Peste 3.000 de pene sunt așezate individual pentru a accentua strălucirea și nuanțele bogate, pentru a fi apoi cusute manual pe materialul cu pori deschiși. Penele provin din inima sa, adică ceasul, care este accentuat cu detalii din sidef.
Rolls Royce Phantom Iridescent Opulence este în prezent expus la showroom-ul Abu Dhabi Motors, care este și cel mai de succes dealer auto Rolls Royce din lume. „The Gallery din modelul Rolls Royce Phantom este un spațiu unic care creează scena perfectă pentru expunerea artei”, a declarat Cesar Habib, directorul regional Rolls Royce Motor Cars din Orientul Mijlociu și Africa.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.