Anul trecut, Salonul Nautic Internațional Palm Beach a fost virtual. Anul acesta, cu ocazia celei de-a 35-a aniversări, evenimentul revine la vechiul format, dar cu protocoale de siguranță Covid-19, inclusiv măști de protecție obligatorii, un spectacol în aer liber și un număr crescut de puncte de intrare și ieșire. Din cauza călătoriilor internaționale limitate, organizatorii se așteaptă la un eveniment mai mic.
Desfășurat în perioada 25-28 martie, spectacolul din centrul orașului va cuprinde iahturi și accesorii maritime în valoare de peste 1,2 miliarde de dolari. Superyachts confirmat că vor fi prezenți în acest an inclusiv premiatul Amels Plvs Vltra de 12 metri și ACE Lürssen de 85 de metri. Princess X95 își va face debutul mondial la spectacol. Palm Beach atrage de obicei în jur de 53.000 de vizitatori, dar numărul de participanți ar putea să scadă anul acesta.
Andrew Doole, președintele Informa Markets US Boat Shows, spune că măsurile Covid-19 sunt luate în serios, organizatorii colaborând îndeaproape cu orașul West Palm Beach pentru a asigura un plan de siguranță aprofundat pentru toți participanții.
„Evenimentul din acest an este în aer liber datorită pandemiei, iar spectacolul va fi în totalitate fără bilete”, a declarat Doole pentru Robb Report. „Aducem experiență din faptul că am organizat cu succes Salonul de la Sankt Petersburg la începutul acestui an și, înainte de aceasta, Salonul Internațional Fort Lauderdale în toamna anului 2020.”
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.