Cu prima sa colecție Bottega Veneta, noul director creativ Daniel Lee a câștigat patru British Fashion Awards - prima dată când un designer a câștigat atâtea într-o singură noapte. Cei mai influenți oameni din lume, de la vedete K-Pop până la vedete de la Hollywood, au fost văzuți cu produsele Bottega Veneta. Dar lipsa de marketing online a mărcii ar putea pune Bottega Veneta într-un dezavantaj strategic în timp.
Bottega Veneta este una dintre foarte puținele mărci care convinge cumpărătorii de lux prin calitatea și aspectul său. Nu are nevoie de un logo fantezist. De fapt, momentul în care Bottega Veneta își pune un logo pe genți este momentul în care va pierde instantaneu un client. Bottega Veneta este atrăgătoare prin juxtapunerea sa de frumusețe exterioară și branding stealth.
Observând influența crescândă a tinerilor din generațiile Y și Z și așteptările noilor lor mărci, Bottega Veneta s-a reinventat în 2018 când Daniel Lee, un tânăr în vârstă de 32 de ani, a fost ales să fie directorul creativ a casei. Lee a depășit imediat limitele și și-a asumat riscuri semnificative în a-și infuza viziunea asupra mărcii, rămânând fidel valorilor sale de bază ale măiestriei extraordinare. Colecțiile sale erau mai îndrăznețe, mai colorate și mai strălucitoare. El a adăugat un nou accent pe articolele ready-to-wear, care fuseseră disponibile înainte, dar care nu erau centrale pentru marcă până la sosirea lui Lee.
Pentru un brand care a funcționat în liniște timp de două decenii, aceasta a fost o apariție destul de perturbatoare. Daniel Lee a reinventat categoria „Geanți” cu geanta acum iconică a mărcii, care a fost văzută în mâinile lui Kylie Jenner, Rihanna și alții. De asemenea, el a reinventat multe alte stiluri iconice Bottega - printr-o interpretare jucăușă a celebrului model de piele țesută „intrecciato” al mărcii - și geanta sa supradimensionată a devenit un succes instantaneu.
Bottega Veneta a îndrăznit să părăsească complet rețelele sociale închizând primul său cont de Instagram, urmat de conturile sale chineze de socializare. Pe o piață care a devenit din ce în ce mai dependentă de creșterea preferințelor în mod digital, aceasta a fost o mișcare îndrăzneață, iar validitatea sa este încă măsurată. Totuși, ceea ce a făcut a fost semnalul că Bottega Veneta este diferită și are o viziune distinctă asupra lumii. Într-o realitate în care majoritatea mărcilor de lux îneacă o „mare de identitate”, copiindu-se reciproc și făcând mai mult la fel, această mișcare îndrăzneață este o afirmație care ar putea spori exclusivitatea percepută și dorința mărcii.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.