Ce pot învăța mărcile din reinventarea mărcii Bottega Veneta

Bottega Veneta a devenit cunoscută pentru respectarea strictă a construcției de capital pe termen lung, reinventarea permanentă a icoanelor de design atemporale, măiestrie și materiale extraordinare și funcționalitatea contemporană.

Cu prima sa colecție Bottega Veneta, noul director creativ Daniel Lee a câștigat patru British Fashion Awards - prima dată când un designer a câștigat atâtea într-o singură noapte. Cei mai influenți oameni din lume, de la vedete K-Pop până la vedete de la Hollywood, au fost văzuți cu produsele Bottega Veneta. Dar lipsa de marketing online a mărcii ar putea pune Bottega Veneta într-un dezavantaj strategic în timp.

Bottega Veneta este una dintre foarte puținele mărci care convinge cumpărătorii de lux prin calitatea și aspectul său. Nu are nevoie de un logo fantezist. De fapt, momentul în care Bottega Veneta își pune un logo pe genți este momentul în care va pierde instantaneu un client. Bottega Veneta este atrăgătoare prin juxtapunerea sa de frumusețe exterioară și branding stealth. 

Observând influența crescândă a tinerilor din generațiile Y și Z și așteptările noilor lor mărci, Bottega Veneta s-a reinventat în 2018 când Daniel Lee, un tânăr în vârstă de 32 de ani, a fost ales să fie directorul creativ a casei. Lee a depășit imediat limitele și și-a asumat riscuri semnificative în a-și infuza viziunea asupra mărcii, rămânând fidel valorilor sale de bază ale măiestriei extraordinare. Colecțiile sale erau mai îndrăznețe, mai colorate și mai strălucitoare. El a adăugat un nou accent pe articolele ready-to-wear, care fuseseră disponibile înainte, dar care nu erau centrale pentru marcă până la sosirea lui Lee.

Pentru un brand care a funcționat în liniște timp de două decenii, aceasta a fost o apariție destul de perturbatoare. Daniel Lee a reinventat categoria „Geanți” cu geanta acum iconică a mărcii, care a fost văzută în mâinile lui Kylie Jenner, Rihanna și alții. De asemenea, el a reinventat multe alte stiluri iconice Bottega - printr-o interpretare jucăușă a celebrului model de piele țesută „intrecciato” al mărcii - și geanta sa supradimensionată a devenit un succes instantaneu.

Bottega Veneta a îndrăznit să părăsească complet rețelele sociale închizând primul său cont de Instagram, urmat de conturile sale chineze de socializare. Pe o piață care a devenit din ce în ce mai dependentă de creșterea preferințelor în mod digital, aceasta a fost o mișcare îndrăzneață, iar validitatea sa este încă măsurată. Totuși, ceea ce a făcut a fost semnalul că Bottega Veneta este diferită și are o viziune distinctă asupra lumii. Într-o realitate în care majoritatea mărcilor de lux îneacă o „mare de identitate”, copiindu-se reciproc și făcând mai mult la fel, această mișcare îndrăzneață este o afirmație care ar putea spori exclusivitatea percepută și dorința mărcii.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC