Ce înseamnă pentru modă dispariția digitală a mărcii Bottega Veneta

Deconectarea de social media a casei italiene este o gură de aer necesară într-o industrie saturată digital. După un an tumultuos, o curățare a rețelelor sociale ar putea fi cea mai necesară tendință a noului an, spun editorii de modă.

Deconectarea de social media a casei italiene este o gură de aer mecesară într-o industrie saturată digital. După un an tumultus, o curățare a rețelelor sociale ar putea fi cea mai necesară tendință a noului an, spun editorii de modă.

În ultimul an, Bottega Veneta a devenit unul dintre cele mai mari branduri din lumea luxului. Fanii mărcii italiene au observat repede că toate conturile sale sociale -Twitter, Instagram și Facebook care aveau peste 2,5 milioane de urmăritori - au dispărut.

Această mișcare îndrăzneață a lăsat industria modei într-o stare de confuzie. Efectele ulterioare ale pandemiei COVID-19 au forțat lumea modei să devină mai digitală, deoarece designerii optează pentru metodele 2-D pentru a-și prezenta colecțiile. Aceste restricții au creat o nouă formă de creativitate în afișarea lucrărilor, cum ar fi magazinele digitale Valentino și Burberry, adaptarea colecțiilor primăvară/vară 2020 și toamna/iarna 2020 a lui Marc Jacobs caută personaje pe Animal Crossing New Horizons și jocul video Balenciaga cu personaje care prezintă colecția toamnă/iarnă 2021 a mărcii. Pe măsură ce mărcile lucrează pentru a crea experiențe digitale pentru a-și comercializa produsul, dispariția lui Bottega Veneta nu a putut veni într-un moment ciudat.

Păstrând el însuși un profil redus, Daniel Lee, directorul creativ al mărcii, nu are rețele sociale și a reușit să ridice marca în ochii publicului, în timp ce se îndepărtează de ea. Anterior, Lee a lucrat cu fostul director creativ al Celine, Phoebe Philo. Produs al învățăturilor sale, Philo și-a păstrat, de asemenea, un profil notoriu scăzut în industria modei. În timpul petrecut de Lee la Celine, marca și-a menținut statutul de prestigiu fără a oferi comerț electronic bazându-se pe relațiile personale și pe fanii care cumpără la buticuri.

Poate că marca se transformă pur și simplu pentru a reveni online cu o imagine cu totul nouă. Este posibil ca Bottega Veneta să se fi îndepărtat pentru ca rețelele sociale să provoace în mod intenționat valuri de șoc prin industria modei.

Cu toate acestea, cu moda care a saturat tărâmul digital pe parcursul anului trecut, casa ar putea conduce revenirea la căi mai tradiționale de consum de modă. Înainte, moda s-a bazat pe recomandări, spectacole pe pistă și reviste pentru a-și afișa munca. Aceasta a fost o metodă de succes folosită în era digitală de casa de lux franceză Hermes. În timp ce marca are conturi active pe rețelele de socializare, optează pentru o abordare mai simplistă, mai degrabă promovând calitatea, patrimoniul, măiestria și exclusivitatea, plasând Hermes într-un statut înalt cu lista lor competitivă pentru a obține o geantă Birkin.

Luxul este definit de măiestrie și exclusivitate, un pas pe care Lee l-a propus prin deconectare. Permite brandului să cultive o bază de fani mai autentică, deoarece brandul a devenit un favorit al rețelelor sociale. Cum ajunge un brand să-și păstreze titlul de lux atunci când produsele sale sunt împărtășite pe social media? Este o nouă formulă de autenticitate a mărcii în epoca pandemiei pe care Bottega Veneta o adoptă, stabilind recordul asupra a ceea ce înseamnă a fi luxos și dorit în era digitală.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION