Deconectarea de social media a casei italiene este o gură de aer mecesară într-o industrie saturată digital. După un an tumultus, o curățare a rețelelor sociale ar putea fi cea mai necesară tendință a noului an, spun editorii de modă.
În ultimul an, Bottega Veneta a devenit unul dintre cele mai mari branduri din lumea luxului. Fanii mărcii italiene au observat repede că toate conturile sale sociale -Twitter, Instagram și Facebook care aveau peste 2,5 milioane de urmăritori - au dispărut.
Această mișcare îndrăzneață a lăsat industria modei într-o stare de confuzie. Efectele ulterioare ale pandemiei COVID-19 au forțat lumea modei să devină mai digitală, deoarece designerii optează pentru metodele 2-D pentru a-și prezenta colecțiile. Aceste restricții au creat o nouă formă de creativitate în afișarea lucrărilor, cum ar fi magazinele digitale Valentino și Burberry, adaptarea colecțiilor primăvară/vară 2020 și toamna/iarna 2020 a lui Marc Jacobs caută personaje pe Animal Crossing New Horizons și jocul video Balenciaga cu personaje care prezintă colecția toamnă/iarnă 2021 a mărcii. Pe măsură ce mărcile lucrează pentru a crea experiențe digitale pentru a-și comercializa produsul, dispariția lui Bottega Veneta nu a putut veni într-un moment ciudat.
Păstrând el însuși un profil redus, Daniel Lee, directorul creativ al mărcii, nu are rețele sociale și a reușit să ridice marca în ochii publicului, în timp ce se îndepărtează de ea. Anterior, Lee a lucrat cu fostul director creativ al Celine, Phoebe Philo. Produs al învățăturilor sale, Philo și-a păstrat, de asemenea, un profil notoriu scăzut în industria modei. În timpul petrecut de Lee la Celine, marca și-a menținut statutul de prestigiu fără a oferi comerț electronic bazându-se pe relațiile personale și pe fanii care cumpără la buticuri.
Poate că marca se transformă pur și simplu pentru a reveni online cu o imagine cu totul nouă. Este posibil ca Bottega Veneta să se fi îndepărtat pentru ca rețelele sociale să provoace în mod intenționat valuri de șoc prin industria modei.
Cu toate acestea, cu moda care a saturat tărâmul digital pe parcursul anului trecut, casa ar putea conduce revenirea la căi mai tradiționale de consum de modă. Înainte, moda s-a bazat pe recomandări, spectacole pe pistă și reviste pentru a-și afișa munca. Aceasta a fost o metodă de succes folosită în era digitală de casa de lux franceză Hermes. În timp ce marca are conturi active pe rețelele de socializare, optează pentru o abordare mai simplistă, mai degrabă promovând calitatea, patrimoniul, măiestria și exclusivitatea, plasând Hermes într-un statut înalt cu lista lor competitivă pentru a obține o geantă Birkin.
Luxul este definit de măiestrie și exclusivitate, un pas pe care Lee l-a propus prin deconectare. Permite brandului să cultive o bază de fani mai autentică, deoarece brandul a devenit un favorit al rețelelor sociale. Cum ajunge un brand să-și păstreze titlul de lux atunci când produsele sale sunt împărtășite pe social media? Este o nouă formulă de autenticitate a mărcii în epoca pandemiei pe care Bottega Veneta o adoptă, stabilind recordul asupra a ceea ce înseamnă a fi luxos și dorit în era digitală.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.