Ce pot învăța mărcile de lux de la Hermès despre prețuri

O marcă creează atât de multă valoare prin povestea și experiența sa excepțională, încât prețurile par prea mici din perspectiva consumatorului. Valoarea adăugată de lux (ALV), componenta valorică bazată pe poveste necesară mărcilor de lux, nu trebuie să fie semnificativ mai mare decât prețul transmis. Altfel, consumatorii sunt confuzi și nu cumpără atât de mult, acest lucru ducând la venituri mai mici.

Este uimitor faptul că unele dintre cele mai scumpe mărci au prețuri prea ieftine. Iar acest lucru pune în pericol marca. Greșelile de preț - împreună cu poziționarea slabă a mărcii și un deficit în crearea experienței de lux - se numără printre principalele neajunsuri în industria luxului. Această problemă se datorează, în parte, lipsei de pregătire și cunoștințe despre instrumentele de prețuri de lux, iar prețurile mărcilor de lux se fac adesea cu instrumente și strategii similare cu cele pe care le folosesc mărcile de zi cu zi, ceea ce duce întotdeauna la rezultate incorecte.

Când vine vorba de prețuri, Hermès este una dintre cele mai bune mărci de la care să înveți. Ceea ce Hermès înțelege mai bine decât majoritatea este că prețul nu este o funcție a produsului; este rezultatul valorii adăugate de lux pe care o creează un brand. Prin urmare, atunci când punem un preț pe un articol de lux, costul de producție este irelevant. Singura întrebare care contează este: Cât de multă valoare adăugată de lux creăm? 

Gestionarea marjei de profit individuale a unui singur produs este, desigur, esențială. Cu toate acestea, nu poate fi niciodată factorul determinant pentru stabilirea prețurilor de lux. Cele mai bune mărci din lume, precum Hermès, pot realiza de 1.000 sau chiar de 10.000 de ori valoarea creației de lux pe care o creează produsele de bază din categoriile sale. Combinația de elemente de creare a valorii (bazată pe povestea sa de marcă convingătoare) crește valoarea Hermès atât de mult încât clienții își doresc foarte mult produsele sale rare și unice și sunt dispuși să plătească mult mai mult decât pentru alte mărci. Aceste prețuri ridicate nu sunt conduse de produs - sunt conduse de poveste și de execuția sa. Cu alte cuvinte, produsele fac parte din poveste, dar nu sunt povestea.

Hermès face acest lucru mai bine decât majoritatea celorlalte mărci și, ca rezultat, a fost una dintre cele mai performante mărci în timpul pandemiei. De fapt, a crescut constant în venituri și profitabilitate în ultimele decenii. Accentul pus pe ALV este, de asemenea, motivul pentru care LVMH a devenit recent cea mai valoroasă companie din Europa, cu cea mai mare capitalizare de piață a continentului. Stăpânirea ALV prin alinierea totală a poveștii și stabilirea prețurilor adecvate este cel mai critic factor de succes pentru acele succese ale mărcii.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC