Oamenii isi mai doresc de la locul de munca stabilitate si claritate. Vor sa stie exact care sunt obiectivele lor si cum se pot masura. Asta ii face sa fie mult mai implicati si sa stie exact ceea ce au de facut. Mai au nevoie de punctarea clara a ariei de responsabilitate. Isi doresc recunoastere a realizarilor.
Increderea este primordiala. Oamenii vor sa se asigure de faptul ca managementul companiei este de incredere, ca-si respecta promisiunile facute la angajare si ca nu incearca sa-i pacaleasca.
Promovarea egalitatii intre angajati, stoparea favoritismului, inlaturarea senzatiei de marginalizare sunt alte aspecte care ii determina pe salariati sa fie motivati la locul de munca. In momentul in care o persoana se simte exclusa, inlaturata, discriminata sau nedreptatita ea nu va mai fi motivata sa lucreze la standarde inalte.
Conditiile de lucru influenteaza modul in care un individ este sau nu motivat sa lucreze. Locatia, asezarea in birou, mobilierul, echipamentul de lucru, luminozitatea, temperatura, zgomotele etc, toate acestea isi pun amprenta asupra calitatii muncii unui salariat.
Unii oameni isi doresc sa lucreze individual. Nu le plac multimile, interactiunile multiple cu alte persoane. Pe ei ii motiveaza un post care respecta aceste cerinte. Altii, din contra, vor sa simta ca apartin unui grup, unei multimi, doresc sa stabileasca cat mai multe interactiuni, iar un loc de munca solitar nu-i va motiva niciodata. Pentru ei apartenenta la grup este motivatoare.
Oamenii doresc sa fie la zi cu informatiile legate de munca lor, de locul lor de munca, de firma la care lucreaza, de strategiile care urmeaza sa fie implementate, de schimbarie care intervin etc. Cu alte cuvinte, acesti oameni pun accent pe comunicare si pe obtinerea in timp util a informatiilor. O companie inchistata care nu comunica, care ii lasa pe salariati sa afle informatii primordiale prin canalele neoficiale nu va fi o compania care sa-i multumeasca pe acesti oameni.
Nevoia de feed-back este un alt aspect care conteaza pentru salariat. Oamenii nu doresc ca intrebarile lor sa nu primeasca raspunsuri. Ei nu vor ca munca lor sa nu fie evaluata. De aceea, oamenii cauta un loc de munca in care seful direct comunica cu subalternii, in care ofera raspunsuri si solutii, strategii si recunoastere a muncii prestate.
Multe persoane vad in locul de munca o posibila poarta deschisa spre cresterea si dezvoltarea lor personala.
Oamenii vor indrumare, vor sa fie ghidati, vor sa stie care sunt caile pe care sa o ia, ce au de facut, cum trebuie sa lucreze, care este scopul etc. Au nevoie de leadership sau management puternic, nu de o “corabie” lasata sa pluteasca in voia valurilor.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.