Oamenii isi mai doresc de la locul de munca stabilitate si claritate. Vor sa stie exact care sunt obiectivele lor si cum se pot masura. Asta ii face sa fie mult mai implicati si sa stie exact ceea ce au de facut. Mai au nevoie de punctarea clara a ariei de responsabilitate. Isi doresc recunoastere a realizarilor.
Increderea este primordiala. Oamenii vor sa se asigure de faptul ca managementul companiei este de incredere, ca-si respecta promisiunile facute la angajare si ca nu incearca sa-i pacaleasca.
Promovarea egalitatii intre angajati, stoparea favoritismului, inlaturarea senzatiei de marginalizare sunt alte aspecte care ii determina pe salariati sa fie motivati la locul de munca. In momentul in care o persoana se simte exclusa, inlaturata, discriminata sau nedreptatita ea nu va mai fi motivata sa lucreze la standarde inalte.
Conditiile de lucru influenteaza modul in care un individ este sau nu motivat sa lucreze. Locatia, asezarea in birou, mobilierul, echipamentul de lucru, luminozitatea, temperatura, zgomotele etc, toate acestea isi pun amprenta asupra calitatii muncii unui salariat.
Unii oameni isi doresc sa lucreze individual. Nu le plac multimile, interactiunile multiple cu alte persoane. Pe ei ii motiveaza un post care respecta aceste cerinte. Altii, din contra, vor sa simta ca apartin unui grup, unei multimi, doresc sa stabileasca cat mai multe interactiuni, iar un loc de munca solitar nu-i va motiva niciodata. Pentru ei apartenenta la grup este motivatoare.
Oamenii doresc sa fie la zi cu informatiile legate de munca lor, de locul lor de munca, de firma la care lucreaza, de strategiile care urmeaza sa fie implementate, de schimbarie care intervin etc. Cu alte cuvinte, acesti oameni pun accent pe comunicare si pe obtinerea in timp util a informatiilor. O companie inchistata care nu comunica, care ii lasa pe salariati sa afle informatii primordiale prin canalele neoficiale nu va fi o compania care sa-i multumeasca pe acesti oameni.
Nevoia de feed-back este un alt aspect care conteaza pentru salariat. Oamenii nu doresc ca intrebarile lor sa nu primeasca raspunsuri. Ei nu vor ca munca lor sa nu fie evaluata. De aceea, oamenii cauta un loc de munca in care seful direct comunica cu subalternii, in care ofera raspunsuri si solutii, strategii si recunoastere a muncii prestate.
Multe persoane vad in locul de munca o posibila poarta deschisa spre cresterea si dezvoltarea lor personala.
Oamenii vor indrumare, vor sa fie ghidati, vor sa stie care sunt caile pe care sa o ia, ce au de facut, cum trebuie sa lucreze, care este scopul etc. Au nevoie de leadership sau management puternic, nu de o “corabie” lasata sa pluteasca in voia valurilor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.