Oamenii isi mai doresc de la locul de munca stabilitate si claritate. Vor sa stie exact care sunt obiectivele lor si cum se pot masura. Asta ii face sa fie mult mai implicati si sa stie exact ceea ce au de facut. Mai au nevoie de punctarea clara a ariei de responsabilitate. Isi doresc recunoastere a realizarilor.
Increderea este primordiala. Oamenii vor sa se asigure de faptul ca managementul companiei este de incredere, ca-si respecta promisiunile facute la angajare si ca nu incearca sa-i pacaleasca.
Promovarea egalitatii intre angajati, stoparea favoritismului, inlaturarea senzatiei de marginalizare sunt alte aspecte care ii determina pe salariati sa fie motivati la locul de munca. In momentul in care o persoana se simte exclusa, inlaturata, discriminata sau nedreptatita ea nu va mai fi motivata sa lucreze la standarde inalte.
Conditiile de lucru influenteaza modul in care un individ este sau nu motivat sa lucreze. Locatia, asezarea in birou, mobilierul, echipamentul de lucru, luminozitatea, temperatura, zgomotele etc, toate acestea isi pun amprenta asupra calitatii muncii unui salariat.
Unii oameni isi doresc sa lucreze individual. Nu le plac multimile, interactiunile multiple cu alte persoane. Pe ei ii motiveaza un post care respecta aceste cerinte. Altii, din contra, vor sa simta ca apartin unui grup, unei multimi, doresc sa stabileasca cat mai multe interactiuni, iar un loc de munca solitar nu-i va motiva niciodata. Pentru ei apartenenta la grup este motivatoare.
Oamenii doresc sa fie la zi cu informatiile legate de munca lor, de locul lor de munca, de firma la care lucreaza, de strategiile care urmeaza sa fie implementate, de schimbarie care intervin etc. Cu alte cuvinte, acesti oameni pun accent pe comunicare si pe obtinerea in timp util a informatiilor. O companie inchistata care nu comunica, care ii lasa pe salariati sa afle informatii primordiale prin canalele neoficiale nu va fi o compania care sa-i multumeasca pe acesti oameni.
Nevoia de feed-back este un alt aspect care conteaza pentru salariat. Oamenii nu doresc ca intrebarile lor sa nu primeasca raspunsuri. Ei nu vor ca munca lor sa nu fie evaluata. De aceea, oamenii cauta un loc de munca in care seful direct comunica cu subalternii, in care ofera raspunsuri si solutii, strategii si recunoastere a muncii prestate.
Multe persoane vad in locul de munca o posibila poarta deschisa spre cresterea si dezvoltarea lor personala.
Oamenii vor indrumare, vor sa fie ghidati, vor sa stie care sunt caile pe care sa o ia, ce au de facut, cum trebuie sa lucreze, care este scopul etc. Au nevoie de leadership sau management puternic, nu de o “corabie” lasata sa pluteasca in voia valurilor.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.