Într-o parte din ceea ce se spune că este un parteneriat pe termen lung cu Marvel Comics, noul Royal Oak Concept „Black Panther” Flying Tourbillon (care va costa aproximativ 161.824 $) este doar începutul. Primul care a sosit în noul univers fals AP x Marvel este Black Panther Stars. Impozanta figură, realizată în aur alb, sculptată cu laser și pictată manual, ocupă aproape întreaga suprafață a cadranului, cu excepția unor priveliști ale detaliilor din titan cu textură laser.
După cum ți-ai putea imagina, realizarea figurii detaliate nu a fost o sarcină ușoară, necesitând crearea unor noi instrumente, astfel încât să poată fi proiectat, asamblat și încadrat în mișcare. În primul rând, volumul și forma sunt tăiate într-un disc din aur alb prin prelucrarea CNC. Apoi, textura este sculptată cu laser. Apoi este gravat manual meticulos, de la mâini și gheare până la mușchi și trăsături faciale, de către un singur meșter. În cele din urmă, un singur pictor decorează ochii și aplică mai multe straturi de vopsea întunecată pe costum pentru textură și contrast. Unele părți au fost lăsate nevopsite și lustruite manual, astfel încât figura să aibă suprafețe mate și oglindă alternante. Pictura și gravarea necesită 30 de ore de lucru pe piesă: în total, patru gravori și patru pictori au fost angajați pentru a crea 250 de piese.
Sub piesa sa centrală, ceasul este alimentat de Calibru 2965, un mecanism de înfășurare manuală cu un tourbillon zburător lansat pentru prima dată în colecția RO Concept în 2018. Vizibile prin carcasa din cristal de safir sunt punțile geometrice din titan sablate și acoperite cu negru și acoperire PVD gri, partea din spate a cuștii tourbillon și o parte a trenului de angrenaje.
Toată această fantezie orologică este înfășurată într-o carcasă din titan de 42 mm, cu o ramă și o coroană octogonală din ceramică neagră. Carcasa și rama au fost satinate. Carcasa are inserții din titan satinat, în timp ce rama are șuruburi hexagonale din oțel satinat.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.