Totodată, doar 2 din 10 români sunt de părere că reducerile sau ofertele afişate de magazine sunt adevărate, în timp ce restul de 20% sunt de părere că veridicitatea lor depinde de la situaţie la situaţie. Studiul, efectuat la începutul lunii decembrie, s-a axat pe experienţa românilor la cumpărăturile de Crăciun. „În medie, mai mult de 56% dintre români cumpără cadouri pentru 2-5 persoane, în timp ce 30% dintre ei fac cumpărături pentru 6-10 persoane. Doar 2% dintre respondenţi au declarat că au de dat cadouri pentru mai mult de 15 persoane”, se arată într-un comunicat.
În ceea ce priveşte tipul de cumpărături, 52% dintre cumpărături spun că vor căuta cadourile de Crăciun atât în magazinele fizice, cât şi în cele online. Pe locul doi se situează cei care preferă strict magazinele fizice, cu peste 43 de procente. „Doar 4% dintre respondenţi vor achiziţiona cadourile strict din magazinele online. Cel mai des invocat motiv pentru alegerea locului din care vor lua cadourile este gama variată de produse, indicată de 46% dintre români. În topul motivelor urmează promoţiile şi reducerile, rapiditatea servirii şi livrării, comoditatea, atmosfera şi obişnuinţa”, se arată în comunicat, potrivit realitatea.net.
Românii nu se grăbesc foarte tare nici când vine vorba de cumpărarea cadourilor în avans. 3 din 10 români aleg să se ducă la cumpărături după cadouri cu 1-2 săptămâni înainte, în timp de 28% dintre ei achiziţionează cadourile cu 2-3 săptămâni în avans. Aproape o treime aleg să meargă după cadouri cu doar câteva zile înaintea Crăciunului. Doar 1 din 10 români se organizează cu mai mult de o lună înainte. În medie, alegerea şi cumpărarea cadourilor durează între 1-3 zile, potrivit studiului.
Deşi clienţii au intrat în atmosfera de sărbători, nu acelaşi lucru se poate spune despre angajaţii magazinelor. Doar 18% dintre romani spun că angajaţii din retail îi tratează cu mai multă atenţie sau sunt mai politicoşi în această perioadă a anului. „Marea majoritate, de 77%, nu au observat nicio diferenţă în acest sens. Acelaşi lucru se poate spune şi despre viteza de servire, care nu a suferit modificări, în opinia a 72% dintre cei chestionaţi. În schimb, atmosfera şi decoraţiunile de Crăciun au avut efect asupra clienţilor. 4 din 10 români declară că aranjarea magazinelor i-a făcut să intre în atmosfera de sărbători, iar 20% declară că le-a ridicat starea de spirit”, se arată în comunicat.
Însă, peste 30 de procente care nu s-au declarat influenţaţi în vreun fel, chiar dacă unele magazine oferă şi servicii adiţionale, precum împachetarea gratuită a cadourilor, fapt remarcat de 56% dintre respondenţi. Atmosfera din magazine a fost descrisă de respondenţi drept: confortabilă, tradiţională, adecvată sau familiară. Există şi un procent de 8% dintre clienţi care s-au arătat deranjaţi sau enervaţi de atmosfera din magazine în perioada sărbătorilor, potrivit studiului.
„La capitolul gamă de produse şi promoţii, peste jumătate dintre consumatorii români sunt de părere că magazinele s-au pregătit aşa cum trebuie. În schimb, 58,8% dintre respondenţii studiului efectuat de 4Service România nu cred că ofertele şi reducerile de Crăciun sunt reale. Părerea consumatorilor se menţine indiferent dacă e vorba de cumpărăturile online sau cele făcute în magazinele fizice”, se arată în comunicat.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.