Cât timp va mai domni imperiul Kardashian?

Reality-show-ul familiei Kardashian-Jenner se apropie de final, au vândut mai multe dintre principalele lor proiecte și una dintre cele mai strategice asociații personale pare să se încheie. Una dintre cele mai urmărite familii din lume se află încă o dată la un pas de reinventare.

Săptămâna aceasta, știrile din presă potrivit cărora Kim Kardashian ar putea divorța de Kanye West a umbrit un alt moment fundamental pentru starletă: vânzarea unei cote de 20% din afacerea ei cu produse de beauty către Coty, pentru 200 de milioane de dolari, ceea ce face din KKW cea mai recentă companie de miliarde de dolari din clanul Kardashian-Jenner.

2021 ar putea fi un an transformator pentru Kardashian și multe succese sunt strâns legate între ele datorită lui Kris Jenner, devenită manager.

Dar membrii familie Kardashian intră pe un teritoriu neexplorat. Emisiunea lor de televiziune, „Keeping Up With the Kardashians”, care le-a adus faima internațională, se va încheia anul acesta după 20 de sezoane. 

În octombrie, Forbes a raportat că Kylie Cosmetics, care a fost vândută parțial către Coty anul trecut printr-o afacere care a evaluat afacerea la 1,2 miliarde de dolari, a generat mult mai puține vânzări și a fost mult mai puțin profitabilă decât se raportase anterior. 

Și există West, care urmează să lanseze o linie de haine cu Gap anul acesta. El a acționat ca stilist al soției sale, Kim, și a prezentat-o ​​designerilor de top. În timp ce propria relație a lui West cu industria modei a devenit din ce în ce mai precară, mai ales în urma candidaturii sale la prezidențiale în 2020, alianța a fost în beneficiul amândurora timp de mulți ani.

Deci, ce se va întâmpla cu cea mai antreprenorială familie din lume? Nu există nicio carte de joc pe care să o joace cei din familia Kardashian. Ei au făcut multe greșeli. Parteneriatul de frumusețe al modelului Kendall Jenner cu Estée Lauder a fost de scurtă durată; afacerea lor de vânzare cu amănuntul, Dash, s-a închis după 11 ani, în 2018. 

O colecție ieftină cu Sears a fost întreruptă în 2015. Două dintre cele mai ambițioase proiecte - linia de îngrijire a pielii KKW și Kylie Cosmetics - sunt acum legate de o companie partener cunoscută mai ales pentru parfumuri, nu pentru produse cosmetice de prestigiu, Coty.

Desigur, eșecul este o componentă majoră a antreprenoriatului, iar una dintre cheile succesului familiei este că acestea sunt prolifice, lansând noi proiecte în stânga și în dreapta, urmărind în continuare ceea ce rămâne. 

Familia a semnat un acord de conținut cu serviciul de streaming Hulu, care asigură totuși că vor continua să fie accesibile prin intermediul televiziunii. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noul Land Rover Defender, în ediție limitată, reînvie spiritul de aventură

Când ai o mașină iconică precum un Land Rover Defender, să-ți iei rămas bun poate fi un lucru greu de făcut.

Amazon vrea să-și lanseze propria monedă digitală

Amazon ar putea dezvălui în curând o nouă criptomonedă, dedicată achizițiilor exclusive pe diversele sale platforme, de la magazinul său online la Prime Video, prin intermediul magazinului său de aplicații, conform rapoartelor.

Anastasia Soare revoluționează lumea frumuseții cu noua aplicație pentru sprâncene

„Regina sprâncenelor” a stabilit o întâlnire virtuală pe telefon. Noua aplicație lansată de Anastasia Beverly Hills, marca Anastasiei Soare, promite să-ți salveze sprâncenele.

Cele 4 tendințe ale modei pentru toamna/iarna 2021/2022 văzute la prezentarea de modă Valentino

Prezentată colecției Valentino toamnă-iarnă 2021-2022 de la Milano combină modele grafice cu volume ultra-scurte, toate în alb și negru. Un nou capitol care sărbătorește individualitatea și o nouă viziune a romantismului.

Tratament regal | Cele mai frumoase castele din Europa de închiriat

Închirierea de castele este o experiență spectaculoasă de vacanță. Vă prezentăm opt ​​castele europene încântătoare, unele datând din secolul al XII-lea, pentru a petrece câteva nopți - dacă nu câteva săptămâni - în vacanța post-pandemică.

Moschino Fall 2021 | Odă pentru farmecul vechiului Hollywood

Jeremy Scott a prezentat noua colecție Moschino într-un film cu o distribuție uimitoare unde promovează glamourul vechiului Hollywood.

Estée Lauder a ales un nou ambasador global al mărcii

Estée Lauder a anunțat că a ales-o pe Ana de Armas, actriță nominalizată la Premiile Globurile de Aur, noua ambasadoare globală a mărcii. Ana va participa la campaniile publicitare, prima debutând în martie 2021, pentru un nou parfum. Ana se alătură listei actuale a talentelor globale Estée Lauder, inclusiv Anok Yai, Bianca Brandolini D'Adda, Carolyn Murphy, Diana Penty, Grace Elizabeth, Karlie Kloss și Yang Mi.

Dior Joaillerie | Etapele nevăzute în realizarea bijuteriilor din cea mai nouă colecție

Dior Joaillerie dezvăluie noua sa colecție Gem Dior, inspirată de natură și de designul mineralelor, oferind un loc pietrelor precum malachit, lapis lazuli, carneol, opal roz și ochi de tigru.

Gal Gadot, însărcinată din nou

Actrița Gal Gadot, în vârstă de 35 de ani, a transmis uimitoarea veste cu o fotografie, făcută împreună cu soțul ei, Yaron Varsano și cele două fiice ale lor, Maya și Alma.

Detofixierea de primăvară în 6 pași

Soarele din ultimele zile anunță revenirea iminentă a primăverii. Un sezon de reînnoire ideal pentru a readuce contorul la verde după câteva luni de încercare, atât fizic, cât și psihologic. Cheia? Concentrați-vă pe o cură de detoxifiere care va stimula procesul de purificare naturală a organismului afectat de stres, poluare, stil de viață sedentar și o dietă pro-inflamatorie.

Celebrul bulevard Champs-Elysees se transformă într-o „grădină extraordinară“

Franţa a făcut public un plan de a transforma bulevardul Champs-Elysees din Paris într-un proiect de 250 milioane de euro ce ar urma să fie implementat în 2024, când ţara va găzdui Jocurile Olimpice.

Bruno Mars x Lacoste | O odă vintage către soarele californian

Cântărețul Bruno Mars investește în modă și stil de viață odată cu lansarea brandului său, Ricky Regal, pentru care a încheiat un parteneriat cu Lacoste. Rezultatul este o colecție cu accente vintage.

Jay-Z și LVMH au bătut palma

Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bitcoin sparge toate recordurile

Bitcoin urcă la noi maxime istorice. Cea mai populară criptomonedă din lume a continuat să câştige duminică.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Vânzările Hermes recuperează miraculos

Vânzările Hermes International au crescut în timp ce producătorul de genți Birkin a continuat să beneficieze de atracția sa stabilită ca marcă de lux premium.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum intenționează Kering să repare Gucci în 2021

Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Jaguar | Plan radical de transformare

Jaguar a anunțat un plan radical de transformare numit „Reimagine” prin care marca va produce doar modele full-electrice din 2025.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
De ce mărcile de lux vor eșua fără clienții Gen-Z?

Multe mărci cred că membrii generației Z nu sunt clienți de lux. Cu toate acestea, până în 2030, ei vor fi liderii mondiali în domeniul cumpărării de lux, așa că înțelegerea lor este crucială, cred experții.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted ECONOMIC