Vedeți mai jos câteva articole de care nu trebuie să vă lipsiți în acele zile de iarnă, când nu veți dori să părăsiți căldura căminului vostru. Poate doar când veți dori să faceți îngerași de zăpadă în curte sau în parc.
Ceaiuri din plante
Nopțile relaxante acasă sunt puține în aceste zile. Viața modernă ne ține incredibil de ocupați. Dacă vă bucurați de ceai, atunci veți dori să faceți din asta un ritual. În acea zi în care ninge și preferi să te uiți la filme, să asculți muzică sau să gătești, o ceașcă de ceai aromat în cana preferat va deveni momentul de neuitat al iernii.
Detoxifiere cu sare de Himalaya
Nimic nu te dezgheață în timpul iernii ca o baie fierbinte, cu săruri. Ai nevoie de săruri excepționale de baie! Băile de detoxifiere cu sare de Himalaya au fost făcute pentru a vă ajuta să vă relaxați.
Cărți, reviste și lumânări parfumate
Lectura într-un cadru confortabil este obligatorie. Așadar, căutați scaunul perfect și o pernă care să vă însoțească în lumea poveștilor.
Când devine prea frig pentru a vă bucura de plăcerile lecturii, de folos sunt lumânările parfumate.
Sticle de vin de rezervă
Ce poate fi mai frumos iarna decât să stai în fața șemineului, să citești și să bei un pahar de vin? Pentru serile petrecute în familie sau alături de prieteni aveți nevoie de o licoare care să încălzească atmosfera.
Cafea Gourmet
Dacă sunteți unul din milioane de oameni care au nevoie de cafeaua lor în fiecare dimineață, atunci investiți în cafea gourmet și într-o mașină de cafea sofisticată. Fie că este vorba despre un espressor sau despre un filtru de cafea sofisticat, veți dori această atingere de lux în acele dimineți înzăpezite, când aroma cafelei vă va scoate din căldura patului. Nu veți mai rosti niciodată cuvintele „sunt obosit” din nou.
O cuvertură călduroasă
Ca să supraviețuiești iernii au nevoie de cât mai multe pături. Iar dacă îți place confortul, trebuie să investești în produse de înaltă calitate.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.