Vorbim de 730 de acri de dealuri împădurite și plaje albe, curate, înconjurate de un ocean albastru. Această insulă izolată este deconectată la restul lumii, dar o plimbare de 10 minute cu barca de pe Insula Ragged din apropiere, unde se află o pistă de aterizare privată te aduce aici. Dar poate preferați să ajungeți pe insulă cu iachtul.
Există o mulțime de oportunități de navigație. Puteți, de asemenea, să „rătăciți” pe plajă și să admirați păsările flamingo. Puteți, de asemenea, înota printre recife, în timp ce pădurile care acoperă insula sunt bogate în arbori lignum vitae, cunoscuți pentru proprietățile lor medicinale.
În ceea ce privește oportunitățile de dezvoltare, există suficient spațiu pentru a construi o stațiune de tip boutique cu un teren de golf. Little Ragged este la vânzare prin Concierge Auctions, o companie imobiliară din SUA care licitează proprietăți către cel mai mare ofertant și revendică o listă de clienți care include câteva nume despre care s-ar putea să fi auzit, cum ar fi Cher și Michael Jordan.
Pentru a vă alătura licitației, trebuie să aveți un depozit de 100.000 de dolari, dar nu există un preț de rezervă. Insula este listată la 19,5 milioane de dolari, dar nu există o ofertă minimă. Licitația se deschide pe 26 martie 2021 și se închide pe 31 martie. Dacă pierdeți această oportunitate, Blue Estate Group a dezvăluit recent planurile pentru Insula artificială Blue Estate, aproape de Bahamas, unde prețurile proprietăților încep de la 19.800 de dolari și ajung la peste 1 miliard de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.