Pentru această ocazie au fost ales două locații excepționale. Mai întâi, Teatro alla Scala, rezervat în întregime. La parter, oaspeții a putut participa la un concert al Accademia del Teatro alla Scala care a interpretat unele dintre cele mai faimoase arii ale compozitorilor Giuseppe Verdi, Giacomo Puccini și Vincenzo Bellini.
A doua parte a serii s-a desfășurat la Hotelul Bvlgari, unde creațiile casei au strălucit într-un minunat tableau vivant. Dirijorul Beatrice Venezi a susținut un spectacol live în timp ce oaspeții s-au bucurat de un meniu special, preparat de către Niko Romito, bucătar cu trei stele Michelin.
Noua colecție, o odă a valorilor autentice și a geniului uman, este în același timp o invitație de a primi pe deplin cadourile care izvorăsc din natură, spirit și pasiune. Pietrele prețioase sunt împletite cu savoir faire-ul mâinilor prodigioase ale meșterilor talentați care au modelat întotdeauna acea idee de măreție dragă mărcii.
Jean-Christophe Babin, CEO grupului, a întâmpinat oaspeții, inclusiv multe vedete care acum fac parte din familia Bvlgari: Ester Exposito, Lily De Wittgenstein, Solange Smith, Vittoria Puccini, Lily Aldridge, Anna Cleveland, Jaime Lorente, Chiara Ferragni, Alessandro Borghi, Serenay Sarikaya, Tamu McPherson, Nieves Alvarez, Alessio Lapice, Svetlana Khodechenkova, Alejandro Speitzer, Tanja Lacroix și Leo Gassman.
Brandul, pe lângă evenimentul de prezentare, s-a angajat, de asemenea, să lase o amprentă tangibilă pe teritoriu, datorită a două inițiative importante: deschiderea către public - pentru prima dată și până pe 10 iunie - a showroom-ului High Jewellery realizat în interiorul buticului Bvlgari din via Montenapoleone, 2, pentru a permite tuturor să admire noua colecție Magnifica și crearea unui spectacol de modă-eveniment într-unul dintre locurile simbolice din Milano, Galleria Vittorio Emanuele, care va fi difuzat ulterior în întreaga lume pe 21 iunie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.