Pentru această ocazie au fost ales două locații excepționale. Mai întâi, Teatro alla Scala, rezervat în întregime. La parter, oaspeții a putut participa la un concert al Accademia del Teatro alla Scala care a interpretat unele dintre cele mai faimoase arii ale compozitorilor Giuseppe Verdi, Giacomo Puccini și Vincenzo Bellini.

A doua parte a serii s-a desfășurat la Hotelul Bvlgari, unde creațiile casei au strălucit într-un minunat tableau vivant. Dirijorul Beatrice Venezi a susținut un spectacol live în timp ce oaspeții s-au bucurat de un meniu special, preparat de către Niko Romito, bucătar cu trei stele Michelin.

Noua colecție, o odă a valorilor autentice și a geniului uman, este în același timp o invitație de a primi pe deplin cadourile care izvorăsc din natură, spirit și pasiune. Pietrele prețioase sunt împletite cu savoir faire-ul mâinilor prodigioase ale meșterilor talentați care au modelat întotdeauna acea idee de măreție dragă mărcii.

Jean-Christophe Babin, CEO grupului, a întâmpinat oaspeții, inclusiv multe vedete care acum fac parte din familia Bvlgari: Ester Exposito, Lily De Wittgenstein, Solange Smith, Vittoria Puccini, Lily Aldridge, Anna Cleveland, Jaime Lorente, Chiara Ferragni, Alessandro Borghi, Serenay Sarikaya, Tamu McPherson, Nieves Alvarez, Alessio Lapice, Svetlana Khodechenkova, Alejandro Speitzer, Tanja Lacroix și Leo Gassman.

Brandul, pe lângă evenimentul de prezentare, s-a angajat, de asemenea, să lase o amprentă tangibilă pe teritoriu, datorită a două inițiative importante: deschiderea către public - pentru prima dată și până pe 10 iunie - a showroom-ului High Jewellery realizat în interiorul buticului Bvlgari din via Montenapoleone, 2, pentru a permite tuturor să admire noua colecție Magnifica și crearea unui spectacol de modă-eveniment într-unul dintre locurile simbolice din Milano, Galleria Vittorio Emanuele, care va fi difuzat ulterior în întreaga lume pe 21 iunie.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.