Dacă cea mai cunoscută rămâne Tiara Mary Fringe a Reginei, pe care a purtat-o în timpul căsătoriei ei din 1947 cu Prințul Philip, remarcăm printre preferatele ei și Tiara Vladimir a Marei Ducese Pavlovna sau Tiara Fetelor Marii Britanii și Irlandei. Altele au fost împrumutate lui Lady Diana, Kate Middleton sau Meghan Markle care le-au transmis posterității, cum ar fi tiara perla Lover's Knot sau Tiara Cartier Halo purtată de ducesa de Cambridge la nunta ei în 2011.
În omagiu adus acestor fragmente de istorie și know-how bijutierului, Bulgari se pretează în mod excepțional în această lună acestui exercițiu de stil, lansând o bijuterie extraordinară. Piesa centrală a tiarei este smaraldul, sculptat prin tehnica specifică epocii Imperiului Mogul.
O cizelare delicată și hipnotică ce putea fi deja admirată pe broșa hexagonală Ladies of India, care a aparținut Reginei Mame înainte de a trece în posesia fiicei sale. Această piatră din Zambia este cea care atrage toate privirile, înconjurată de o ploaie de diamante albe și mărgele de smarald. Totul într-un cadru de platină, un material senzațional asociat cu evenimentul regal.
Dar adevărata atracție constă în însăși structura piesei, concepută de directorul artistic al casei, Lucia Silvestri, pentru a fi transformabilă după bunul plac într-un colier la fel de izbitor, care este însoțit de un ceas bijuterie unic. 1500 de ore de muncă pentru tiara, peste 1000 pentru cea din urmă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.