Bugatti vinde o mașină electrică pentru copii care costă cât o Tesla

Bugatti a dezvoltat, în parteneriat cu compania londoneză Little Car Company, o mașină pentru copii în ediție limitată de 500 de unități.

Vehiculul electric costă, în varianta de bază, 35.000 de dolari, cam cât un automobil Tesla Model 3. Prețul poate ajuge până la 68.000 de dolari.

În ciuda prețului mare, toate cele 500 de unități au fost precomandate imediat după ce proiectul a fost prezentat la Geneva Motor Show în 2019. Totuși, în timpul pandemiei câțiva clienți au renunțat la comenzi, astfel că cei care doresc să pună mâna pe o astfel de mașină pentru copii mai au acum o șansă.

Bugatti Baby II este o reinterpretare modernă a celebrului model Bugaty Baby, lansat acum aproape un secol. În 1926, Ettore Bugatti a conceput o mașină pentru cel mai mic fiu al lui.

Noul Bugaty Baby II este mai mare decât mașina de acum 100 de ani și țintește copiii mai mari, ajunși la adolescență.

Vehiculul este disponibil în trei versiuni. Varianta de bază poate atinge o viteză maximă de 50 km/h.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce este turismul de răzbunare - trendul mondial pe care românii l-au înțeles greșit

Turismul din răzbunare a început în luna mai, când s-au relaxat restricțiile. Ceea ce vedem zilele acestea pe litoralul românesc se poate traduce prin turism de răzbunare.

Cum avem grijă de extensiile din păr natural

Extensiile reprezintă un truc de frumusețe, care te ajută să ai un păr lung și bogat așa cum accesoriile sunt un truc vestimentar prin care poți să diversifici aspectul garderobei foarte ușor.

Bugatti Centodieci, hypercar super exclusiv. Doar 10 oameni sunt norocoși să-l aibă!

Cristiano Ronaldo a devenit unul dintre cei doar 10 norocoşi care vor deţine un Bugatti Centodieci, hypercar super exclusiv, lansat în cinstea celor 110 ani de existenţă a mărcii.

Amazon a înregistrat profit dublu pe perioada pandemiei

Amazon a realizat un profit de 5,2 miliarde de dolari, în trimestrul al doilea, cel mai mare din istoria companiei.

Louis Vuitton și-a prezentat noua colecție pentru bărbați în Shanghai

Prezentarea colecției de bărbați Louis Vuitton pentru primăvara/vară 2021 de Virgil Abloh a fost concepută ca o adevărată croazieră.

Acest superiaht de 39 mil. $ se vinde la pachet cu un Bugatti

De multe ori, companiile încearcă să atragă clienții cu oferte atractive, dar un studio de proiectare face un pas mai în față, oferind clienților și un Bugatti la achiziția următorului lor iaht.

Gigantul BMW, pierderi pentru prima oară în 11 ani

Pierderi la BMW în al doilea trimestru din 2020 conform bilanțului publicat pe primul semestru al lui 2020. Este pentru prima oară în ultimii 11 ani când BMW intră în zona roșie a pierderilor.

Condiţiile de intrare în Cipru, revizuite

Autorităţile cipriote au revizuit condiţiile de intrare în Cipru, în contextul evoluţiei pandemiei de COVID-19, precizează Ministerul Afacerilor Externe (MAE).

Burberry deschide primul social retail store în Shenzen

Cunoscutul brand de modă Burberry a inaugurat în China, la Shenzen, primul social retail store, un nou concept în care online-ul și offline-ul se contopesc într-o manieră unică, oferind vizitatorilor o experiență digitală profundă.

Colecția Roberto Cavalli Resort 2021 ne surprinde cu haine mai casual

Designerul italian și-a prezentat colecția Resort 2021 și a surprins cu haine mai casual și purtabile. Denimul este combinat cu cămăși cu imprimeuri emblematice ale etichetelor.

Secretele unui ten radiant, împărtășite de cosmeticiana Aliciei Keys

Nichola Joss este cosmeticiana responsabilă pentru tenul radiant al lui Jennifer Lopez, Alicia Keys sau Meghan Markle. Regula sa de bază în obținerea unui ten perfect este masajul facial, realizat cu mișcări ferme pe zone cheie ale feței.

Noua tendință în turismul din Italia

O tendință asociată pandemiei se constată în turism. Hotelurile din Italia, mai ales cele cu pretenții, sunt tot mai interesate să-și vândă direct camerele, ocolind site-urile de profil ori agențiile turistice.

Jennifer Lawrence și-a vândut penthouse-ul din Manhattan. A pierdut aproape 6 milioane de dolari!

Jennifer Lawrence a înregistrat un succes răsunător pe marele ecran, dar nu are noroc la imobiliare. Actrița, câștigătoare a unui premiu Oscar, a vândut penthouse-ul cu pereți de sticlă din Upper East Side cumpărat în 2016, cu 15,6 milioane de dolari.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Kendall Jenner ne-a oferit un tur a casei sale de 8,5 mil. $ din Los Angeles!

Kendall Jenner face parte din una dintre cele mai bogate familii din America, dar acasă la ea, în Los Angeles, bruneta este mai mult relaxată și mai umană.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cel mai scump tablou din lume, subiect al unei comedii muzicale pe Broadway

„Salvator Mundi”, operă atribuită lui Leonardo da Vinci şi cel mai scump tablou din lume de la vânzarea sa în 2017 la casa Christie's, va fi în curând subiect într-o comedie muzicală, scrie Le Figaro.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Noul hypercar Lamborghini Essenza SCV12 are cel mai puternic motor

Lamborghini a dezvăluit un nou supercar, denumit Essenza SCV12, însă proprietarii nu îl vor putea conduce în mod legal pe drumurile publice.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Ceasul bijuterie de 18 milioane de dolari care nu poate fi replicat

Cel mai nou ceas de mână Jacob & Co. este încorporat cu diamante albe de 189 de carate.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Refugiu sub pământ pentru miliardari

Un studio de arhitectură din Ucraina a creat un penthouse sub pământ unde pot să se ascundă miliardarii de crizele sanitare.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN