Bugatti Bolide - termen din argoul francez pentru "mașină foarte rapidă" - este un concept realizat pentru a fi condus exclusiv pe circuit, nu pe drumurile publice. Bolide vine echipat cu o versiune modificată a motorului de 8 litri în 16 cilindri regăsit pe Bugatti Chiron, este foarte ușor și capabil să atingă o viteză maximă de 482 km/oră, scrie CNN.
Bugatti nu a spus dacă va scoate la vânzare modelul Bolide, însă mărci concurente precum Ferrari și Lamborghini oferă clienților modele realizat exclusiv pentru circuit. Aceste mașini nu trebuie să aibă aceleași dotări de siguranță precum modelele destinate drumurilor publice, precum airbag-uri, însă trebuie să îndeplinească cerințele de singuranță pentru circuit, cum ar fi centurile de siguranță cu prindere în mai multe puncte.
Proiectată pentru aerodinamicitate sporită, Bolide are puțin peste un metru înălțime. Bugatti a pus accent pe reducerea greutății: toate șuruburile și prinderile sunt realizate din titan, iar multe componente sunt realizate din aliaje de titan și fibră de carbon.
Bugatti Bolide cântărește doar 1.225 de kilograme, iar reducerea greutății s-a făcut și renunțându-se la elementele de confort și decorațiunile luxoase. Interiorul este spartan, iar scaunele sport sunt subțiri și ușoare.
„Toată experiența Bugatti a fost condensată în modelul Bolide”, a declarat Stefan Ellrott, șeful departamentului de dezvoltare al companiei Bugatti.
Dacă Bugatti ar scoate la vânzare modelul Bolide, prețul ar fi cu singuranță în de câteva milioane de dolari, având în vedere prețul celorlalte modele ale constructorului francez, dar și cel al modelelor amenănătoare ale concurenței.
Bugatti Chiron, modelul de bază al constructorului, costă peste 3 milioane de dolari și va fi fabricat în doar 500 de exemplare. În ultimii ani, Bugatti a lansat și alte modele bazate pe Chiron, precum Divo sau Centodieci - model construit pentru a aniversa 110 de existență a mărcii. Divo costă 6 milioane de dolari și va fi fabricat în 40 de bucăți, iar Centodieci va costa 9 milioane de dolari și va fi realizat în doar 10 exemplare.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.