Cu toate acestea, Bugatti și-a ținut ocupați clienții fideli punând emblema sa pe o multitudine de articole speciale prin parteneriate realizate cu grijă. Cel mai recent care s-a alăturat listei este o colecție în ediție limitată de ouă decorative din metal prețios, creată în colaborare cu retailerul britanic de lux Asprey.

Proiectată de Asprey Studio, colecția reprezintă o combinație perfectă de tehnici tradiționale de realizare a bijuteriilor cu materiale de înaltă tehnologie utilizate în fabricarea hipercarurilor Bugatti.
Carlo Bugatti, tatăl lui Ettore Bugatti, a spus odată: „Cea mai pură formă perfectă a naturii este oul”. Aceste cuvinte au devenit inspirația din spatele colecției în ediție limitată, rezultată din colaborarea începută în 2022. Potrivit celor două mărci, noua colecție „reunește creații atemporale ale familiei Bugatti cu moștenirea și măiestria Asprey”.

Colecția de ouă Asprey Bugatti va fi produsă atât ca obiect fizic, cât și ca opera de artă generativă NFT, cu 111 ouă fizice legate de Bitcoin NFT. „Prețul pentru ouăle [Asprey Bugatti] numărul 1-100 va fi între 20-50.000 de dolari”, a declarat Ali Walker, Chief Creative Officer al Asprey Studio, pentru Nft Now . „Ouăle [Asprey Bugatti] 100-111 vor costa de la 200.000 de dolari în sus.”

Coaja ediției Royale a oului este realizată din fibră de carbon. Forma perfectă a oului este obținută printr-un proces lung și complex care asigură că este complet lipsit de disproporție sau imperfecțiune. Oul este legănat într-o țesătură de diamant din argint sterling, care este ușor înclinată în jos până la o bază curbată. Suprafața oului este decorată cu un motiv „Dancing Elephant” care a fost recreat în detaliu perfect dintr-una dintre sculpturile originale ale lui Rembrandt Bugatti. În plus, carcasa din fibră de carbon se deschide cu o ușă de diamant complexă cu balamale pentru a dezvălui o recreare în miniatură a casei Bugatti din Molsheim, completată cu un Type 41 Royale Esders din argint sterling.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.