La începutul acestei săptămâni, ceasornicarul și-a dezvăluit cea mai recentă colaborare cu legendarul brand, Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Noul ceas nu este doar unul dintre cele mai exclusive la care au lucrat cele două mărci, ci face referire și la începutul parteneriatului. Carcasa tourbillon a ceasului, plasată la ora 12, este inspirată de ceasul de bord proiectat de ceasornicarul pentru Bentley Continental GT în 2002. Este, de asemenea, o referință la Willy Breitling, nepotul fondatorului ceasornicarului, care a brevetat cronograful cu doi timpi și a proiectat ceasul de mână Premier original în anii 1940.
Limitat la doar 25 de piese, Premier B21 Chronograph Tourbillon are o carcasă de 42 mm realizată din aur roșu de 18 karate, cu o carcasă din spate transparentă și o curea de aligator maro-aurie. Totuși, adevăratul punct culminant este calibrul și mecanismul tourbillon care pot fi văzute prin cadranul verde al ceasului. Această mișcare certificată COSC are o rezervă de putere de 55 de ore și este rezistentă la apă până la 100 de metri. „Acest ceas izbitor întruchipează angajamentul nostru comun față de spiritul de pionierat, măiestria expertă și excelența tehnologică”, notează CEO-ul Bentley Motors, Adrian Hallmark.
Totuși, acesta nu a fost singurul ceas pe care Breitling îl oferă. Marca a lansat și noua colecție Premier Heritage, care constă din șase ceasuri împărțite în trei categorii: Premier Heritage Chronograph 40, Premier Heritage Duograph 42 și Premier Heritage Datora 42. Fiecare ceas este un cronometru certificat COSC fiind rezistente la apă. Fiecare piesă vine, de asemenea, cu o opțiune de culoare secundară a cadranului.
Ultimele ceasuri Breitling nu vor fi ieftine. Vedeta ofertelor, exclusiv Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition, va costa 52.000 de dolari. Între timp, prețul pentru Premier Heritage Chronograph 40 începe de la 8.400 $, Premier Heritage Duograph 42 de la 10.250 $ și Premier Heritage Datora 42 de la 12.950 $.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.