Aceasta și-a anunțat admiratorii că o să fie organizată și o licitație pentru cei care își doresc să pună mâna pe câteva piese rare. Ele pot să fie oferite drept cadou pentru cei dragi sau adăugate în colecția proprie.
Vedeta a făcut și o selecție pentru ca fanii săi să poată observa unele dintre cele mai frumoase bijuterii care fac parte din colecția formată din 300 de piese rare. Licitația o să se desfășoare joi, 16 decembrie, de la ora 19:00. Accesoriile pornesc de la 100 de euro și ajung la 25.000 de euro.
„Te invit la Palatul Cesianu-Racoviță, pentru a ne bucura împreuna de impresionanta expoziție de bijuterii Belle Epoque si ART Deco începând de astăzi, în regim gratuit, iar pe 16 decembrie la licitația dedicată pe platforma Artmark Live prin intermediul unui cont activ, realizat cu cel putin 24 de ore înaintea evenimentului.
Iubitoarele accesoriilor de lux sau domnii care optează pentru un dar de colecție pot alege dintr-o gamă largă de bijuterii cu prețuri pe măsura unui cadou de Crăciun, plecând de la prețuri de pornire de 100 de euro și care ajung până la 25.000 de euro – inele din aur, cu diamante și safire rare, seturi de cercei și coliere din perle, lanțuri cu pandantive, multe purtând numele unor branduri renumite precum: Fabergé, Cartier sau Pheres. Let it snow, ladies!”, a spus Iulia Albu, pe Instagram.
Iulia Albu a dezvăluit și câteva imagini în mediul online în care apare în ținute rafinate, accesorizate cu bijuterii de lux.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.