Beyoncé și Jay Z au cumpărat o casă cu ferestre antiglonț. Suma uriașă plătită pe conacul din Bel-Air

Nu este un președinte sau un oligarh, dar Jay Z și-a instalat ferestre antiglonț în conacul din Bel-Air de 88 de milioane de dolari. Răspândit pe o suprafață de 3000 de metri pătrați, conacul lor întins are 8 dormitoare, un centru spa și 4 piscine.

Jay-Z și Beyoncé sunt legende muzicale de renume mondial, cu talent și avere în egală măsură. Cuplul se bucură de o avere combinată de 1,16 miliarde de dolari. De la vacanțe în superyacht-uri, cântări în arene pline și distingând chartbuster după chartbuster, ei trăiesc în lux. Printre numeroasele lor realizări (Jay-Z a devenit primul miliardar din hip-hop, iar Beyoncé are o valoare de 500 de milioane de dolari, ceea ce o face cea mai bogată femeie self-made din America conform Forbes), casa lor de vis este una demnă de menționat. Este o mărturie a ceea ce visează miliardarii și o locuință potrivită pentru regii muzicii.

Au avut nevoie de trei ani pentru a-și găsi casă!

Numiți-i perfecționiști sau greu de impresionat, dar soții Carter și-au petrecut nu mai puțin de trei ani în căutarea locuinței visurilor lor. Ei au trăit într-un șir de închirieri extrem de scumpe până au găsit și s-au concentrat asupra proprietății din Bel Air de 88 de milioane de dolari. 

Casa are șase structuri separate și 3000 de metri pătrați. Proprietatea include opt dormitoare și unsprezece băi și este dezvoltată de Dean McKillen. Mai mult decât spațiul extins și construcțiile, casa este definită de o serie de facilități excepționale.

De la un garaj de 15 mașini, un spa, home cinema. Cinematograful sau sala media este un spațiu luxos, cu un ecran mare, mobilier elegant, iluminare inteligentă și o ușă care se zvonește că ar fi acoperită cu piele de șopârlă, conform unui videoclip de pe YouTube. Casa elegantă prezintă nu una, ci patru piscine, un teren de baschet și camere separate pentru servitori, asigurând servicii non-stop.

Cuplul a cumpărat conacul de 88 de milioane de dolari cu un credit ipotecar de 52 de milioane de dolari, pentur care plătesc o rată lunară de 149.600 de dolari. De asemenea, au plătit 40% din prețul de achiziție de 35,2 milioane de dolari în numerar.

Pe lângă facilitățile de clasă mondială, există elemente în casă care fac designul să iasă în evidență. Totul este spectaculos, de la scări sculpturale din calcar căptușite cu piele până la ferestre automate din sticlă care învăluie casa acționate prin apăsarea unui buton care dezvăluie 1000 de metri pătrați de spațiu exterior. Ferestrele din sticlă sunt toate antiglonț și garantează protecție fără a întrerupe priveliștile panoramice ale Los Angeles-ului.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN