Covrigul de aur - aurul ar fi putut fi orice alt material, dar cu siguranță nu ar fi stârnit atâta agitație - este scos la imprimanta 3D. Autorul este artistul milenar Tim Bengel, în vârstă de 29 de ani. El a conceput sandvișul foarte special ca un simbol al etosului milenar.
În urmă cu doi ani, el a dezvăluit instalația sa de artă publică numită „Cimitirul Craniilor Florilor” la prestigioasa săptămână a artei din Berlin. Săptămâna de artă de la Berlin din acest an a început miercuri, 15 septembrie, iar bagelul lui Bengel a fost din nou unul dintre subiectele cele mai discutate datorită naturii sale prețioase și a prețului uluitor pe lângă arta și ideea sa.
Deși are o dimensiune mult mai mică față de lucrările sale anterioare, sculptura sa „Cine vrea să trăiască pentru totdeauna” este un bagel costisitor de digerat. Artistul a început procesul cu o coajă de dovleac adevărată, cinci felii de roșii, cinci inele de ceapă, cinci felii de avocado și zece frunze de rucola.
Apoi a imprimat 3D ingredientele folosind aur lichid în valoare de 354.000 de dolari. În această piesă de artă, avocado nu este „doar” un avocado, ci are o semnificație mai profundă. Bengel explică în videoclipul său de pe Instagram : „Pentru mine, avocado este unul dintre simbolurile generației Millennial și vreau să-l surprind pe Zeitgeist în această lucrare.” El numește avocado ca aur verde, unul la fel de valoros pentru generația actuală. Este clar pentru mine; avocado joacă un rol cheie în cultura noastră milenară ”, a spus el.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.