Noul „Winged B” este doar a cincea iterație din istoria de 106 ani a Bentley și va fi prezentat în avanpremieră odată cu dezvăluirea unui concept car cu viziune asupra viitorului pe 8 iulie, în aceeași zi cu deschiderea unui nou studio de design la sediul central din Crewe, Anglia.
Designul original „Winged B” a fost creat de F. Gordon Crosby în 1919. Dezvoltări au urmat în 1931, anii 1990 și 2002, dar noul design din 2025 este cea mai mare schimbare adusă mărcii instantaneu recognoscibile din mai bine de un secol de istorie. Creat intern de echipa de design Bentley sub supravegherea atentă a directorului de design Robin Page, noul Winged B este primul pas al următorului capitol pentru marca Bentley și ADN-ul său. Creată cu încredere, grijă și creativitate, noua emblemă este un simbol al unui viitor interesant pentru Bentley.

Noua emblemă a fost dezvăluită pe partea din față a unui concept car future vision, încă nevăzut, care, la rândul său, anunță începutul unei noi ere a limbajului de design Bentley. Urmând să fie prezentat săptămâna viitoare, pe 8 iulie, conceptul – deși nu are intenția de a fi lansat în producție – oferă un indiciu al direcției în care Robin Page va conduce designul Bentley pentru o nouă gamă de produse în viitor, inspirată de un Bentley emblematic al trecutului.
Designul noului B cu aripi a fost condus de Robin Page, susținut de o echipă internă mică și dedicată. Inițial, a fost organizat un concurs, permițând întregii echipe de design să trimită concepte și schițe. Designul final ales a fost propus de Young Nam, membru al echipei de design interior, iar conceptul respectiv a fost apoi dezvoltat și detaliat în versiunea finală.
Misiunea în proiectarea noii embleme a fost de a surprinde unele dintre detaliile frumoase ale modelelor anterioare – de exemplu, modelul cu romburi al aripilor interioare și „bijuteria centrală” B – dar și de a crea un design mai modern și mai progresiv.
Forma noilor aripi este mai ascuțită și mai dramatică decât versiunea anterioară – amintește mai mult de aripile unghiulare ale unui șoim călător decât de formele anterioare mai ușoare. Penele inferioare de sub litera B au fost îndepărtate complet, pentru o formă vizuală mai curată.
Centrul aripilor păstrează bijuteria centrală B, dar aceasta a fost reproiectată astfel încât dispozitivul să poată sta singur și să fie folosit ca element grafic fără aripi. Bijuteria a fost reproiectată pentru a surprinde detaliile de înaltă calitate observate în designul ceasurilor de lux, inclusiv o margine teșită din sticlă și un cadru metalic teșit, cu o adâncime 3D a literei „B” sub suprafață.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.