Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Noul „Winged B” este doar a cincea iterație din istoria de 106 ani a Bentley și va fi prezentat în avanpremieră odată cu dezvăluirea unui concept car cu viziune asupra viitorului pe 8 iulie, în aceeași zi cu deschiderea unui nou studio de design la sediul central din Crewe, Anglia. 

Designul original „Winged B” a fost creat de F. Gordon Crosby în 1919. Dezvoltări au urmat în 1931, anii 1990 și 2002, dar noul design din 2025 este cea mai mare schimbare adusă mărcii instantaneu recognoscibile din mai bine de un secol de istorie. Creat intern de echipa de design Bentley sub supravegherea atentă a directorului de design Robin Page, noul Winged B este primul pas al următorului capitol pentru marca Bentley și ADN-ul său. Creată cu încredere, grijă și creativitate, noua emblemă este un simbol al unui viitor interesant pentru Bentley. 

Noua emblemă a fost dezvăluită pe partea din față a unui concept car future vision, încă nevăzut, care, la rândul său, anunță începutul unei noi ere a limbajului de design Bentley. Urmând să fie prezentat săptămâna viitoare, pe 8 iulie, conceptul – deși nu are intenția de a fi lansat în producție – oferă un indiciu al direcției în care Robin Page va conduce designul Bentley pentru o nouă gamă de produse în viitor, inspirată de un Bentley emblematic al trecutului. 

Designul noului B cu aripi a fost condus de Robin Page, susținut de o echipă internă mică și dedicată. Inițial, a fost organizat un concurs, permițând întregii echipe de design să trimită concepte și schițe. Designul final ales a fost propus de Young Nam, membru al echipei de design interior, iar conceptul respectiv a fost apoi dezvoltat și detaliat în versiunea finală. 

Misiunea în proiectarea noii embleme a fost de a surprinde unele dintre detaliile frumoase ale modelelor anterioare – de exemplu, modelul cu romburi al aripilor interioare și „bijuteria centrală” B – dar și de a crea un design mai modern și mai progresiv. 

Forma noilor aripi este mai ascuțită și mai dramatică decât versiunea anterioară – amintește mai mult de aripile unghiulare ale unui șoim călător decât de formele anterioare mai ușoare. Penele inferioare de sub litera B au fost îndepărtate complet, pentru o formă vizuală mai curată. 

Centrul aripilor păstrează bijuteria centrală B, dar aceasta a fost reproiectată astfel încât dispozitivul să poată sta singur și să fie folosit ca element grafic fără aripi. Bijuteria a fost reproiectată pentru a surprinde detaliile de înaltă calitate observate în designul ceasurilor de lux, inclusiv o margine teșită din sticlă și un cadru metalic teșit, cu o adâncime 3D a literei „B” sub suprafață. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Constructorii de iahturi investesc în lumea artei

Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Ceasul emblematic al casei Chanel aniversează 25 de ani

Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Vacheron Constantin a lansat cel mai complicat ceas de mână mecanic din lume

Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chopard dezvăluie colecția Insofu Emerald

Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN