Bella Hadid lansează în colaborare cu reBASE, un site social metavers, o gamă largă de lucrări unice – 11.111 mai exact – de piese de artă online care pot fi cumpărate pe baza propriei imagini. Aceste NFT sunt active digitale, în esență suveniruri cibernetice sau obiecte de colecție.
De asemenea, este mai mult decât să aveți JPEG salvat pe desktop: primiți o înregistrare digitală (în esență un număr de serie sau un certificat de autenticitate) care dovedește că dvs. și numai dvs. ați achiziționat acest activ specific. Hadid a cerut 10 creatori diferiți să realizeze NFT-urile din scanări 3D ale propriului ei corp, inclusiv portrete în care ea arată ca o regină cyborg animată.
Fratele ei mai mic, Anwar, a iubit World of Warcraft, dar Bella însăși a fost întotdeauna atrasă de universul lui Mario. Când a stat în carantină din cauza COVID, fascinația ei pentru viața online a crescut. „Când a apărut nebunia NFT , am fost cu adevărat curioasă despre cum arată acea comunitate. S-a trecut de la jocuri – eu vreau să creez acest avatar tare și să fiu în acel univers și să mă conectez cu oamenii – la asta.”
Desigur, Hadid a fost entuziasmată de posibilitățile estetice de a crea artă din propria imagine. Ea a supus unei scanări 3D pe care artiștii o vor putea apoi folosi pentru a crea NFT-urile. „Probabil au fost 200 de camere înconjurătoare și am stat în mijloc și mi-am schimbat forma, astfel încât să ai toate aceste părți diferite ale corpului meu, diferite versiuni ale expresiilor faciale, ale degetelor de la mâini și de la picioare. Am vrut să fie foarte realist”, spune ea.
Dar dincolo de aspectul și senzația NFT-urilor, ea a construit această nouă platformă pentru a avea un aspect comunitar. Deși unele detalii încă sună neclare, achiziționarea unuia dintre NFT-urile lui Hadid vă va oferi în cele din urmă acces la întâlniri online și în viața reală cu modelul. „Vom organiza diferite evenimente. Tokyo — sper că acesta este unul dintre primele noastre spații de lansare. În esență, ar fi un airdrop: Dacă ești în Tokyo, bei o cafea și dintr-o dată sunt chiar lângă tine, vei primi un ping”, spune ea. „Merg în diferite locuri pe care le iubesc și văd oamenii care mă susțin și îi îmbrățișez cu adevărat.”
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.