Și compania a făcut exact asta cu primul său drop NFT intitulat „Colecția ADN”. B&O a colaborat cu artiști Web3, inclusiv Hackatao, Thomas Lin și Shavonne Wong, cu scopul de a combina arta și muzica într-o colecție inedită de acest fel.
Ansamblul este înconjurat în jurul a trei dintre produsele emblematice ale Bang & Olufsen – placa turnantă Beogram 4000, Beoplay A9 și difuzoarele Beolab 90.
În plus, colecția include și un nou design de produs digital, The Beoverse Alpha, care nu este altceva decât un boombox conceptual care a fost conceput pentru a fi utilizat în Metaverse.
Comentând despre aceasta, Christoffer Poulsen, SVP Bang & Olufsen și șeful Business Development & Brand Collaboration a spus: „Suntem încântați să întâlnim iubitorii de design și muzică în Metaverse și să sprijinim uimitoarea cultură a creatorilor care a apărut în Web. Suntem noi în Web3, dar din când în când, am construit produse în lumea fizică pe care nimeni altcineva nu a îndrăznit să le imagineze, dintre care multe au devenit clasice ale designului și obiecte de colecție. Acum construim prima noastră colecție NFT pe aceeași bază care ne-a făcut unici în primul rând”.
Colecția DNA NFT cuprinde 1925 de NFT, fiecare obiect de colecție realizat dintr-o combinație unică de materiale, artă și muzică. Cei care le cumpără vor primi, de asemenea, un model 3D al achiziției lor pentru a fi folosit în Metaverse împreună cu o fiolă de artă și o fiolă de muzică.
În plus, proprietarii vor avea, de asemenea, acces la drop-uri viitoare și vor avea șansa de a achiziționa o ediție limitată a difuzorului fizic Beoplay A9.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.