Odată cu lansarea liniei Balenciaga Objects, marca de lux a sortat cumpărăturile de Crăciun pentru tine, casa ta și câinele tău de companie. Linia de produse de aproape 100 de obiecte include articole pentru casă, îmbrăcăminte pentru animale de companie și parfum.
Amintim un ceainic cu monogramă, pahare de vin și șampanie cu ramă de aur sau argintie, seturi de coaster, Energy Krug din ceramică și vesela realizate în colaborare cu Ginori 1735 și un remorcher de baie, un prosop și un preș.
Cu toate acestea, unele obiecte foarte neconvenționale și cu prețuri exuberant ne-au atras atenția. Mobilierul la comandă este inclus în colecție ca o bancă creată din materiale reciclate de artistul Tejo Remy. Piesele staement sunt imortalizate ca sculpturi; De exemplu, adidașii Triple S reapar ca o sculptură placată cu aur, în timp ce Knife Pump arată excelent ca o vază din muguri de sticlă de cristal. Am evidențiat câteva piese din linia de obiecte Balenciaga care atrag atenția pentru noutatea, vanitatea sau inutilitatea lor.

Apa este imperativă, iar sticla potrivită te poate atrage pentru acea înghițitură suplimentară! Sticla de 190 $ de la Balenciaga te va menține hidratat și arată super cool. Sticla prezintă ilustrații H2O imprimate în față și logo-ul Balenciaga imprimat în spate.

Cumpărăturile de Crăciun sunt o parte importantă a sărbătorilor. Ornamentul de Crăciun de 560 $ pictat manual al lui Balenciaga cu panglică din satin este atractiv și scump. Brandul de lux oferă, de asemenea, ochelari de soare și ornamente - șapcă.

Chiar și fashionistele mănâncă și, atunci când o fac, o fac șic datorită brandurilor precum Balenciaga care îmbină moda și mâncarea cu cea mai mare ușurință la un preț de aproape 750 USD. Cutia din oțel inoxidabil și silicon include un set de tacâmuri. Peste cutia de prânz cu finisaj cromat este emblema Balenciaga.

Banda este unul dintre cele mai subestimate obiecte, în ciuda faptului că figurează printre elementele esențiale. Balenciaga oferă acestui obiect de zi cu zi un piedestal prin imprimarea logo-ului Balenciaga peste tot și dând o nouă viață lucrurilor banale, trecute cu vederea. Banda costă 300 de dolari.

Este o băutură sau este un suport pentru lumânări? Suportul pentru lumânări Balenciaga vine în patru avatare, evocatoare pentru o cutie de băuturi din aluminiu. Suportul de lumânare este realizat 100% din aluminiu reciclat. Suportul pentru lumânări ediție limitată vine cu un bețișor alb pentru lumânare la prețul de 620 $.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.