Chanel, proprietate privată, cunoscută pentru costumele de tweed, gențile de mână matlasate și parfumul NO. 5, este una dintre cele mai mari mărci din industria mondială a luxului de 340 miliarde de dolari, alături de Louis Vuitton de la LVMH.
Vânzările grupului au totalizat 10,1 miliarde de dolari anul trecut, o scădere de 18% la cursurile de schimb constante, care este mai abruptă decât cea observată la unii rivali. Veniturile LVMH au scăzut cu 16% în 2020, în timp ce cele de la Hermes au scăzut cu doar 6%.
„În acest an creștem cu două cifre față de 2019 și nu vedem niciun motiv pentru care această tendință să se schimbe”, a declarat pentru Reuters șeful finanțelor Chanel, Philippe Blondiaux, adăugând că grupurile mari de lux ies din criză mai repede decât se aștepta inițial. El a spus că SUA și China au condus la revenire.
„Suntem dincolo de ceea ce unii au numit revenge shopping, credem că este un impuls profund și durabil, care poate să nu fie adevărat pentru toți jucătorii din industria luxului, dar este adevărat pentru marile mărci care au continuat să investească, așa cum am făcut noi.”
Chanel a cheltuit 1,36 miliarde de dolari în 2020 pentru a-și susține brandurile. Blondiaux a declarat că redresarea puternică înregistrată, începând din toamna anului 2020, a avut o amplă amploare, cuprinzând moda Chanel, bijuteriile fine, ceasurile și produsele de îngrijire a pielii, deși veniturile pentru parfumurile și afacerile sale importante, care sunt puternic expuse vânzărilor fără taxe vamale, au fost plate comparativ cu 2019.
Chiar și atunci când a fost forțată să închidă magazinele din cauza carantinei, Chanel a rămas la strategia sa de lungă durată de a nu vinde moda, ceasuri și bijuterii fine online. În schimb, la fel ca mulți rivali, și-a transformat asistenții în vânzări în cumpărători personali care arătau colecții clienților, organizând sesiuni de montaj și livrări speciale acasă și păstrând legătura printr-o nouă aplicație, a spus Blondiaux.
Casa de modă, care vinde totuși produse cosmetice și parfumuri online, a declarat că vânzările electronice din aceste zone au crescut cu 113% în 2020 și au crescut cu 57% până acum în acest an. Chanel se mândrește cu o bază puternică de clienți locali și Blondiaux a spus că regula sa de a face 80% din afacerea sa la nivel local, mai degrabă decât să se bazeze în mare măsură pe cumpărăturile turistice, este acum palpabilă în China și în multe țări asiatice.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.