Avionul supersonic cu care vei putea ajunge de la Los Angeles la Tokyo în mai puțin de trei ore

În acest moment, mulți dintre noi nici măcar nu pot zbura din propriile țări. Până la sfârșitul deceniului vom putea zbura între Los Angeles și Tokyo în mai puțin de trei ore, ne asigură Aerion, o companie din Florida.

Aerion AS3 este un avion comercial Mach 4+, dezvăluit luni, despre care producătorii spun că vor putea transporta 50 de pasageri pe o distanță de 7.000 de mile marine. „Viziunea noastră este de a construi un viitor în care omenirea să poată călători între oricare două puncte de pe planeta noastră în termen de trei ore. Zborul supersonic este punctul de plecare, dar asta este doar începutul”, a declarat președintele și CEO-ul Aerion, Tom Vice, potrivit CNN. „Trebuie să depășim limitele a ceea ce este posibil”.

La începutul acestui an, Aerion și-a extins parteneriatul cu Centrul de Cercetare Langley al NASA, cu un accent specific pe zborul comercial din gama Mach 3-5. Pentru a pune acest lucru în termeni speciali, aceasta este de la 2.300 la 3.800 mile pe oră, sau de la 3.700 la 6.200 km/h - sau de până la șapte ori mai rapid decât un avion de pasageri obișnuit pe distanțe lungi. Lucrările de conceptualizare și proiectare sunt în curs de desfășurare, iar mai multe detalii vor fi dezvăluite mai târziu anul acesta.

Au început lucrările la Aerion Park, noul sediu al Aerion din Florida.

AS3 este al doilea avion care va fi dezvăluit în familia de avioane Aerion și există, de asemenea, planuri viitoare pentru avioanele supersonice hibrid-electrice. AS2 - care promite să zboare de la New York către Londra în 4,5 ore - este oferta Aerion de a deveni primul avion de pasageri supersonic care intră în serviciul comercial în mai mult de 50 de ani.

Avionul business class de 8-12 pasageri va călători la Mach 1,4 (peste 1.000 mph), producția începând cu nava supersonică în 2023. Primul zbor al AS2 este programat pentru 2024 și compania intenționează să scoată avionul pe piață în 2026. Aerion construiește în prezent un nou sediu global masiv în Florida, chiar lângă Aeroportul Internațional Orlando Melbourne, pentru a lucra la proiectele sale ambițioase.

Noua eră supersonică

Aerion AS2 ar putea zbura de la New York la Londra în 4,5 ore.

Ultimul avion supersonic de pasageri care ne-a străbătut cerul a fost, desigur, Concorde, care s-a retras din serviciu acum mai bine de 17 ani. A fost o minune inginerească, în ceea ce privește costurile, dar și în ceea ce privește impactul asupra mediului.

„Concorde a fost un experiment nobil, dar a produs prea multe emisii în mediu, prea mult zgomot în comunitățile noastre și a fost prea scump pentru a fi operat. Ceea ce încercăm să facem acum este foarte diferit”, a declarat Tom Vice pentru CNN Travel în 2020.

Ambițiile Aerion sunt ca aeronavele sale să funcționeze benign pe cer: „Lumea nu poate aștepta până în 2050 pentru a deveni neutră în ceea ce privește emisiile de carbon. Trebuie să facem acest lucru astăzi”, a spus Vice.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cum arată Sindalah, noua staţiune de lux inaugurată de Arabia Saudită la Marea Roșie

Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ralph Lauren lansează prima colecție de bijuterii pentru bărbați

Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.

hourglass_full 29 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de bijuterii inspirată de imprimeul Damier

Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Nespresso și Jean Imbert dezvăluie cea mai dorită colaborare festivă

Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL