Faceți cunoștință cu Code 11.59 de la Audemars Piguet Starwheel, un succesor spiritual al originalului Audemars Piguet Star Wheel din 1991, care a fost renumit pentru sistemul său silențios. Înainte de a vorbi despre detaliile noului ceas AP, este important să aruncăm o privire asupra genezei orei care datează din secolul al XVII-lea.
Se crede că respectiva complicație a fost inventată de frații Campani la mijlocul anilor 1600 pentru Papa Alexandru al VII-lea, care suferea de insomnie care a fost agravată și mai mult de ticăitul unui ceas. Papa a cerut un ceas care să fie tăcut și ușor de citit în întuneric și așa s-a născut sistemul silențios.
La sfârșitul anilor 1980, un ceasornicar Audemars Piguet a descoperit sistemul într-un articol din Journal Suisse d'Horlogerie și a reînviat complicația din referința AP Star Wheel 25720 în 1991. Producătorul elvețian a prezentat aproximativ 30 Star Wheel modele în următorii 12 ani, dar complicația și-a pierdut încet strălucirea și a fost întreruptă. Aproape două decenii mai târziu, AP a relansat-o într-un avatar mai modern și mai îndrăzneț în noul Code 11.59 de la Audemars Piguet Starwheel.
Noul ceas – referință 15212NB.OO.A002KB.01 – are o carcasă de 41 mm care se potrivește cu designul colecției Code 11.59. Arhitectura sa atrăgătoare include o combinație de carcasă mijlocie din ceramică neagră și coroană cu lunetă, urechi și spate din aur alb. Cristalul de safir cu dublă curbă acoperă un cadran de aventurin albastru împreună cu discurile care se rotesc pe propria axă, precum și pe o axă centrală.
Cele trei discuri sunt realizate din aluminiu și au o nuanță neagră datorită tratamentului PVD și fiecare are un finisaj opalin sablat. Ei „rătăcesc” peste cadran, cu ora curentă poziționată lângă minutul curent de-a lungul pistei minutelor de 120 de grade din partea de sus a cadranului. Sistemul sofisticat este fascinant de urmărit. La propulsarea roții Star este calibrul automat 4310 care oferă o rezervă de putere de 70 de ore. În ceea ce privește prețul, este posibil ca ceasul să coste 58.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.