Colecția feminină uimitoare face declarații într-o varietate de culori mixte, savoir-faire și stil. Marca iese din estetica elegantă a ceramicii negre pentru a-și deschide brațele (și încheieturile) la strălucirea aurului înghețat încrustat cu nuanțele vii ale pietrelor prețioase multicolore.
Royal Oak Selfwinding în aur alb mat este dezvoltat împreună cu designerul italian de bijuterii Carolina Bucci. Acest ceas din aur alb de 18 carate arată eteric cu un cadran Tapisserie în noi nuanțe de albastru. Puteți observa data la ora 3. Prețul acestui ceas de 34 mm este de aproximativ 62.500 de dolari.
Royal Oak Selfwinding Chronograph în Amethyst este o combinație pentru care lumea nu era pregătită! Ceasul uimitor, solid, este realizat din aur roz de 18 carate, cu rama montată cu o gamă de ametiste tăiate în baghetă. Arată glorios și se potrivește complet cu tonurile atrăgătoare ale cadranului violet al ceasului. Ceasul se vinde cu 103.400 de dolari.
Seria Royal Oak Frosted Gold Double Balance Wheel Wheel Openworked vă va captiva cu trei referințe noi în 41mm și două în 37mm, toate cu rame curcubeu din pietre prețioase multicolore. Aceste creații perfecte vin în aur galben, alb sau roz, cu efect de îngheț pe rame și brățări. Interacțiunea culorilor, a materialelor și a decorațiunilor rafinate au redefinit în întregime lumea Haute Joaillerie și Haute Couture. Preț la cerere.
Royal Oak Selfwinding în ceramică neagră - Estetica elegantă a acestui model negru în 34 mm este completată cu accente de aur roz pentru un contrast rafinat în două tonuri. Royal Oak Selfwinding va fi realizat pentru încheieturi mai mici, în întregime din ceramică neagră. Royal Oak Selfwinding în ceramică neagră este vândut cu aproape 57.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.