Destul de modest în comparație cu casele din jur, conacul surprinde totuși prin estetica sa retro. Casa are două dormitoare, două băi și un garaj pentru două mașini. Noua locuință a lui Malek are un interior în stilul anilor 1960, plină până la refuz cu elemente artistice vintage.
Unul dintre dormitoare este mochetat în catifea roz și vine cu un scaun sferic pivotant Mod, în timp ce paleta de culorii pământii domină baia, oferind un aspect hippie. În același timp, un amestec eclectic de piese sculpturale și opere de artă agățate ridică spațiul de burlac la pied-à-terre.
Livingul este semi-zen, fiind inundat de lumină naturală și se deschide în bucătăria luminată cu ecrane glisante Shoji. În spațiul de luat masa, ferestrele mari oferă vizitatorilor o vedere uluitoare asupra Laurel Canyon din Los Angeles, precum și asupra peisajului urban din jur. Afară, o terasă mare are vedere spre curtea împrejmuită de jos. În curte se află o piscină mare, mărginită de o peluză verde.
La 39 de ani, Rami Malek este un actor respectat de colegii săi. În 2019, actorul a câștigat Oscarul pentru cel mai bun actor pentru interpretarea sa incredibilă din „Bohemian Rhapsody”. O consacrare pentru cel care a debutat la începutul anilor 2000 pe micul ecran („Gilmore Girls”, „Medium”, „24 heures chrono”) și care a obținut deja o serie de premii datorită rolului său din „Mr. Robot”.
Din punct de vedere profesional, Rami Malek este deci un om împlinit. Fanii săi sunt nerăbdători să-l vadă jucând rolul unui ticălos în următorul film din seria James Bond. Pe partea privată, actorul are o relație de câțiva ani cu frumoasa Lucy Boynton, pe care a întâlnit-o pe platourile de filmare de la „Bohemian Rhapsody”. Și pentru a-și proteja relația, era nevoie de o casă secretă, protejată de ochii curioși. Actorul a găsit o perlă rară pe înălțimile din Los Angeles.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.