Decorarea casei tale cu obiecte de lux este întotdeauna o idee bună. Cu toate acestea, procesul de cumpărături și experimentarea cu decorul vă poate lua ore sau zile întregi. Prin urmare, asigurați-vă că aveți suficient timp liber pentru a vă aduce toate ideile la viață.
Decorarea pereților cu imagini moderne exclusive este o tendință la modă pe care ați putea dori să o urmați. Cu toate acestea, picturile create de artiști populari s-ar putea să vă coste mii de dolari. Puteți căuta câteva articole în galeriile online, unde veți avea ocazia să selectați un tablou în funcție de nevoile și bugetul vostru. Prețurile variază semnificativ, în timp ce sortimentul se va potrivi chiar și celui mai pretențios gust. Puteți cumpăra picturi în ulei, artă abstractă, sculpturi și puteți descoperi cele mai proaspete articole ale celor mai cunoscuți artiști.
Asigurați-vă că opera de artă se potrivește perfect cu designul, culorile și textura casei. Încorporarea lucrărilor de artă în casă necesită de obicei un gust deosebit. Prin urmare, ați putea lua în considerare angajarea unui designer de interior profesionist pentru a găsi piese de artă care se potrivesc cu adevărat.
Iluminatul este un lucru care poate face cu ușurință orice mediu să pară mai confortabil. De aceea, mulți experți de design interior recomandă să acordați o atenție sporită iluminatului pe care îl utilizați în camere. În cele mai multe cazuri, va fi mai bine să cumpărați becuri calde, deoarece acestea vă vor ajuta să creați un mediu mai confortabil.
Dacă sunteți în căutarea unor articole de lux pentru a vă decora locuința, va fi bine să vă concentrați pe iluminat. Motivul este că un element potrivit ar putea transforma întregul interior. Puteți cumpăra articole din sticlă cehă sau puteți rămâne la piese antice - ambele opțiuni sunt de obicei relativ scumpe. Există, de asemenea, multe articole realizate manual cu modele 100% unice pe care le puteți cumpăra pentru casă.
Cel mai scump articol de pe lista de cumpărături este o antichitate. Folosirea obiectelor antice vă va permite să creați un mediu extraordinar, cu un simț al istoriei. Deși acest stil s-ar putea să nu se potrivească designurilor moderne și high-tech, va fi o soluție perfectă pentru interioarele tradiționale.
Mulți designeri de interior cred că antichitățile ar putea deveni, de asemenea, un fel de investiție, deoarece obiectele cu adevărat antice devin și mai scumpe cu timpul. Prin urmare, puteți cumpăra unele articole scumpe, deoarece valoarea lor va crește în decenii.
Mobilierul este o altă soluție costisitoare pentru a face interiorul tău să arate unic și elegant. Este mai bine să cumpărați articolele care se vor potrivi cu soluția de design interior. Amintiți-vă că designul casei ar trebui să fie armonios, în care toate elementele se potrivesc între ele într-o manieră perfectă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.