Unii angajați nu se vor mai întoarce la birourile lor până cel puțin până în 2021, în timp ce alții ar putea să nu-și mai vadă niciodată biroul.
Twitter a luat această decizie la mijlocul lunii mai, când a anunțat că unii dintre angajații săi pot lucra permanent de acasă. Iar săptămâna trecută, Google a anunțat că angajații săi vor lucra de acasă până în 2021. „Sper că acest lucru va oferi flexibilitatea de care aveți nevoie pentru a echilibra munca cu grija dvs. și a celor dragi în următoarele 12 luni”, a declarat directorul executiv Google, Sundar Pichai, într-un memoriu pentru angajați, potrivit CNN.
Aceste decizii vin într-un moment în care preocupările privind îngrijirea copilului, educația și siguranța continuă să crească. Femeile sunt cel mai grav afectate de recesiunea pandemică, potrivit FMI, iar unele companii recunosc acest lucru. Ceea ce este clar este că birourile nu vor mai arăta la fel pentru angajații care lucrează în prezent de acasă și intenționează să se întoarcă în 2021.
Companiile care au anunțat că angajații nu se vor mai întoarce la birou până cel puțin în 2021:
-Universal Music Group
-Warner Music Group
-Sony Music
-Amazon corporate
-Viacom
-Scotiabank
-RBS (Royal Bank of Scotland)
-Group Nine Media
-Indeed
Companiile care le-au spus angajaților că nu trebuie să se întoarcă niciodată la birou:
-Square
-Slack
-Shopify
-Zillow
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.