Acest șarpe are un secret! Bulgari dezvăluie patru variante atrăgătoare ale ceasurilor Serpenti Misteriosi

Pasionații de ceasuri se bucură de un răsfăț, deoarece săptămâna ceasurilor LVMH începe cu explozie! Bulgari introduce patru noi ceasuri Serpenti care revin asupra designului iconic din anii 1950.

Prima capodoperă a debutat în urmă cu 80 de ani, cu un cadran dreptunghiular ascuns de un capac cu balamale, încrustat cu diamante tăiate strălucitor și decorat cu diamante baghete. Noile variante vin echipate cu noua mișcare mecanică Piccolissimo care se laudă că este una dintre cele mai mici din lume. 

Ceasurile Serpenti Misteriosi sunt concepute și produse în cadrul Manufacturei Bulgari din Le Sentier. Este o execuție jucăușă de tehnică și viziune în care apăsarea limbii șarpelui pe Serpenti Misteriosi deschide capul pentru a dezvălui ceasul. Calibrul BVL100 readuce standardul minuscul al „motoarelor” mecanice de pe toate ceasurile de damă până la începutul anilor 1970. 

Șarpele uimitor s-a întors cu patru iterații care scot cu adevărat în evidență strălucirea Bulgari, cu brățări ornamentate cu tur dublu și combinații de culori, care sunt căsătoria perfectă între splendoarea vizuală și măiestria bijuteriilor fine. 

103559 Serpenti Misteriosi High Jewellery

Ceasul este îmbrăcat cu lac complet negru, într-o carcasă din aur roz de 40 mm, care ascunde calibrul inovator BVL100. Obținerea exteriorului lucios nu este o operație ușoară, deoarece pigmentul semi-transparent este aplicat manual și uscat de mai multe ori, cristalizându-se pe măsură ce se usucă. Preț: 166.000 de dolari.

103560 Serpenti Misteriosi High Jewellery

Această versiune este o frumusețe împânzită cu diamante, cu un cadran pavat și folosește un total de 369 de diamante, echivalentul a 8,35 ct pe cele 102 componente. Cu acest ceas, culoarea anotimpului, verde, apare pe reptilele metalice. Carcasa din aur alb de 40 mm se așează pe o brățară dublă din aur alb lăcuită în verde, în contrast. Preț: 228.000 de dolari.

103558 Serpenti Misteriosi

Magia culorii prinde viață în acest ceas vibrant. Solzii metalici au un model în dungi realizat manual și pietre prețioase strălucitoare care îmbunătățesc decorul unic. Inserțiile turcoaz strălucesc pe carcasa din aur roz de 40 mm. Pe carcasă, cadran și brățară sunt văzute 724 de diamante. Preț: 251.000 de dolari.

103561 Serpenti Misteriosi

Cu 795 de diamante, acest ceas este cea mai ornamentată piesă a colecției. Diamantele orbitoare învăluie carcasa din aur alb de 40 mm. Numai carcasa și capul din aur alb folosesc 626 de diamante rotunde, însumând 15,83 ct. Singurul element de culoare observat sunt cele două smaralde vii pentru ochi. Preț: 274.000 de dolari.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN