În 1941, ceasornicarul elvețian a dezvăluit Ref. 1518, primul cronograf cu calendar perpetuu din lume care a fost fabricat în serie. Un total de 281 de unități au fost create pentru serie, dar se crede că doar 58 au avut carcase în aur roz, dintre care una s-a vândut cu 1.392.489 de dolari toamna trecută.
O ref. „Roz-pe-Roz”. 1518 — cu cadran uimitor din aur roz somon — va conduce licitația de ceasuri importante Sotheby's la New York pe 9 iunie și se estimează că va aduce între 2,5 și 4,5 milioane de dolari. Până în prezent, se știa că există doar 14 exemplare roz-pe-roz, făcând din acest exemplu recent descoperit a 15-a versiune cunoscută. Licitația va marca prima dată când ceasul a fost oferit de când a fost vândut pentru prima dată în 1947. Îngrijit doar de proprietarul său original de atunci, ceasul important din punct de vedere istoric prezintă o superbă patină uzată de timp.
Detaliile piesei o fac și mai rară: în jurul anului 1948, Patek Philippe a scurtat semnătura cadranului de pe toate ceasurile sale, eliminând „& Co”. Acest 1518, totuși, a fost produs în 1946, așa că are semnătura clasică mai lungă. Doar șapte modele roz pe roz au semnătura anterioară a ceasornicarului elvețian. În plus, roata calendarului franceză a ceasului se găsește doar pe trei modele roz pe roz cu semnătura originală.
Vedeta spectacolului, desigur, este cadranul „roz” realizat de Stern Frères. Este acoperit cu o fază de lună înstelată, cadrane secundare și marcatoarele orelor aurii-roz accentuate. Carcasa, între timp, a fost realizată manual de Emile Vichet, un maestru care a proiectat toate carcasele din aur 1518. Carcasele lui Vichet au fost împărțite în două serii, acest ceas aparținând celei de-a doua serii produsă între 1946 și 1953. Urechile sale conice, coroana mare și poziția joasă a împingătorilor cronografului sunt caracteristicile semnăturii seriei. Având în vedere data de producție, carcasa roz-pe-roz ar putea fi una dintre primele ediții Vichet pentru a doua serie.
1518 a fost cândva popular printre colecționarii celebri. A fost purtat de figuri celebre precum Henry Graves Jr, Sugar Ray Robinson și regele Farouk I al Egiptului. De fapt, modelul personal 1518 al regretatului prinț a fost vândut și de Sotheby's în 2021 , unde a depășit de peste patru ori estimările înainte de vânzare, încasând 9,6 milioane de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.