Evenimentul auto de epocă a început în 1929 și are loc anual pe malul vestic al lacului Como, în nordul Italiei. Unele dintre cele mai extraordinare mașini din întreaga lume se adună în locația pitorească pentru a fi apreciate de cunoscătorii auto.
În fiecare an, cea mai remarcabilă expoziție primește titlul „Best of Show” după ce a fost atent examinată de un grup de experți și este prezentată în mod tradițional cu un ceas în ediție specială. Pentru 2021, câștigătorul categoriei „Cel mai bun spectacol” va fi distins cu un singur ceas Lange 1 „Como Edition”.
A. Lange & Söhne este sponsorul titlului pentru Concorso d'Eleganza Villa d'Este din 2012. Pentru prima dată într-un deceniu de asociere, ceasul câștigătorului va fi o ediție specială a Cronografului din 1815.
Ceasul personalizat are o carcasă din aur alb de 40 mm cu cadran din aur roz solid și stemă gravată manual de la Concorso d'Eleganza Villa d'Este pe o cuvă articulată. Cadranul amintește de legendarele ceasuri de buzunar ale lui A. Lange & Söhne.
Alimentarea ceasului este calibrul L951.5 înfășurat manual, cu 60 de ore de rezervă de putere. Mișcarea dublă asamblată este realizată din 306 componente individuale, care sunt finisate manual. Carcasa din cristal de safir dezvăluie mecanismul uimitor al cronografului.
Modelul unic A. Lange & Söhne este completat cu o curea din piele maro închis. Deoarece ceasul Lange 1 „Como Edition” este o piesă unică care va fi acordată câștigătorului spectacolului, nu are o etichetă cu preț. Concorso d'Eleganza se va desfășura în parcul Villa d'Este în perioada 1-3 octombrie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.