Berluti este o marcă a grupului LVMH care produce încălțăminte bărbătească din piele de vițel, de cangur și aligator.
Acum, marca pariziană împrumută pieile sale de pedigre unora dintre cei mai mari designeri ai secolului al XX- lea. Lansată pe 15 noiembrie, Berluti Objects este o colecție în ediție limitată ce conține articole de uz casnic acoperite cu piele finisată de Berluti.

Kris Van Assche, directorul creativ al mărcii, a apelat la mai mulți producători europeni de renume internațional pentru a crea cele mai clasice modele folosind un material sofisticat. Pielea Venezia semnată de Berluti este o operă de artă în sine: pieile superlative sunt selectate pentru capacitatea lor de a păstra culoarea, masate cu uleiuri pentru a crea o pânză ideală, apoi pictate cu meticulozitate.

vază - 3.550 de dolari

suport scrisori - 1.520 de dolari
A încorporat materialul în accesoriile de birou din alamă, de la un deschizător de scrisori până la ceea ce este cu siguranță una dintre cele mai luxoase coșuri de gunoi de pe piață. Lucrătorii de la Bottega Ghianda l-au adăugat la tăvi de arțar și rame foto, aplicându-și abilitățile de tâmplărie. Argintarii din San Lorenzo l-au folosit pentru a căptuși bolurile de la Scarpa, punctând metalul prețios cu pete de culoare.

Deschizător de scrisori Blue Hills - 1.140 de dolari
Paleta vibrantă a fost inspirată de o călătorie pe care Van Assche a făcut-o la Le Corbusier și la capodopera lui Pierre Jeanneret din Chandigarh, India - ceea ce a condus la o colecție de mobilier originală, prezentată la Design Miami anul trecut.

suport creioane - 990 de dolari
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.