Toată lumea merită puţin din stilul scandinav pentru că ţine de simplitate, relaxare, contururi bine definite, funcţionalitate, utilitate şi rafinament.
Vremea de afară, cu vânt și ninsoare, ce aproape că a adus Scandinavia aici, ne ajută. Scopul designului interior de tip nordic este acela de a te face să te simți confortabil, de a oferi căldură și ceea ce americanii numesc ”coziness”, iar nordicii ”hygge”. Acasă, confort, relaxare, căldură și intimitate. Toate se întâlnesc în încăperile în stil scandinav, pentru că este necesar să găsești toate acestea în interior, după ce ”fugi” de vremea de afară.
Iată ce trebuie să faceți pentru a vă face casa să arate cât mai atractivă și unică, ca și cum ar fi de pe coperta unei reviste.
1. Alegerea culorii potrivite.
Culoarea camerei schimbă vizual aspectul: de exemplu, datorită nuanțelor deschise, chiar și cel mai mic apartament va părea mai spațios. De curând, în multe case există o situație de „50 de nuanțe de bej”. Da, această culoare pare aristocratică, dar mai există și alte opțiuni. Puteți alege de asemenea, culoarea albastră, lavandă, menta, diferite nuanțe de gri – toate acestea vor arăta nu mai puțin nobile și proaspete.
Iată un experiment cu nuanța gri.
2. Folosește accentele potrivite.
Accente luminoase pe un fundal monoton pot deveni punctul culminant al interiorului tău. Acestea pot fi perne vii, covoare, abajururi, tablouri - totul
Accentul poate fi nu numai de culori aprinse, dar, de asemenea, exprimat prin modele geometrice, abstracte.
3. Nu vă fie frică de experimente.
Îndrăzniți să experimentați nu numai cu mobilierul și accesoriile, ci și cu lucruri de bază precum podeaua. Amintiți-vă doar că o podea „activ” cere ca alte elemente să fie mai mult sau mai puțin neutre, pentru a nu lăsa totul să se transforme într-un amestec extravagant.
4. Jucați-vă cu spațiul.
Culoarea nu este singura modalitate de a face un apartament mai spațios. De exemplu, oglinzile pot mări vizual un spațiu.
5. Alegeți o iluminare corectă.
Cu cât mai multă lumină, cu atât mai bine. Puteți utiliza modele de iluminare complet diferite: iluminat central, iluminat încastrat, iluminat cu accent, lămpi de birou, lămpi de podea etc.
6. Nu uitați de decor.
Folosiți plante vii în interior. Acest lucru va adăuga prospețime oricărei încăperi.
Tot felul de accesorii sub formă de pături moi, „blănuri”, perne decorative, picturi abstracte, postere, ceasuri minimaliste, ghivece simpatice cu plante, coșuri de răchită și boluri decorative cu fructe – toate acestea vor adăuga finețe interiorului și vor revigora camera.
7. Dar nu exagerați cu el.
Cea mai bună alegere este tavanul tencuit și drept. Nu se potrivesc nici un fel de modele de stucuri și construcții stratificate!
8. Singurul lucru cu care puteți exagera este patul!
Să știți: dacă dormitorul are un pat – acesta ar trebui să fie regal. În plus, folosiți pături, un număr mare de perne și un covor moale și pufos. Patul ar trebui să fie locul cel mai confortabil din casa dvs.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.